جاباما
۱۲۲۰۸۳۴
۶۷۴
۶۷۴
پ

پمپئو: قطعنامه باید «ماه‌ها پیش» تصویب می‌شد

​مایک پمپئو، وزیر امور خارجه دولت سابق آمریکا در گفتگویی با یک شبکه خبری سعودی به بیان اظهاراتی ضد ایرانی پرداخت و رویکرد جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا در قبال ایران را به باد انتقاد گرفت.

ایرنا: مایک پمپئو، وزیر امور خارجه دولت سابق آمریکا در گفتگویی با یک شبکه خبری سعودی به بیان اظهاراتی ضد ایرانی پرداخت و رویکرد جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا در قبال ایران را به باد انتقاد گرفت.

پمپئو: قطعنامه باید «ماه‌ها پیش» تصویب می‌شد

وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ در مصاحبه ای با شبکه سعودی العربیه با انتقاد از رویکرد جو بایدن رئیس جمهوری دموکرات کنونی آمریکا در قبال ایران گفت نظام جمهوری اسلامی ایران قصد نابودی آمریکا و اسرائیل را دارند.

رئیس پیشین سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) با اشاره به رویکرد بایدن در قبال ایران و مناقشات پیرامون بازگشت احتمالی آمریکا به برجام گفت: ما نباید با آنها مذاکره کنیم تا در ازای وعده ای زودگذر برای کند کردن برنامه غنی سازی و تسلیحاتی هسته ای، پول بدهیم.

وزیر خارجه سابق آمریکا در ادامه ادعاهای گفت: ما می دانیم که ایران ابتدا در مورد تاریخچه برنامه هسته ای خود دروغ گفت. من درک نمی کنم چرا ما با کشوری که در مورد برنامه هسته ای خود دروغ گفته است، مذاکره می کنیم.

پمپئو در پاسخ به سوالی درباره قطعنامه‌ ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که این قطعنامه «خوب» است و باید «ماه‌ها پیش» تصویب می شد.

وی در ادامه ادعاهای خود با بیان اینکه ایران مدت زیادی است که معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای (ان پی تی) را نقض کرده است، مدعی شد که قطعنامه یاد شده، مکانیزمی برای اطمینان از بازگشت ایران به تعهدات خود تحت ان پی تی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج