۱۲۲۰۹۴۱
۲ نظر
۳۰۸۵
۲ نظر
۳۰۸۵
پ

رپورتاژ آگهی

۴ صبحانه مقوی و خوشمزه، انگلیسی، فرانسوی، املت

اگر از صرف صبحانه‌های تکراری خسته شده‌اید، تا انتهای مطلب حاضر همراه ما باشید تا با ۴ صبحانه متفاوت و مجلسی به انتخاب مجله اسنپ اکسپرس آشنا شوید.

چقدر به خوردن صبحانه ارادت دارید؟ صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است؛ با این حال، خیلی‌ها از مصرف آن غفلت می‌کنند. یکی از راهکار‌هایی که می‌تواند اشتهای شما به مصرف صبحانه را بیشتر کند، تنوع‌دادن به غذا‌هایی است که در وعده صبحانه خورده می‌شوند. از این طریق حتی کودکانتان را هم می‌توانید به مصرف صبحانه ترغیب کنید. اگر از صرف صبحانه‌های تکراری خسته شده‌اید، تا انتهای مطلب حاضر همراه ما باشید تا با ۴ صبحانه متفاوت و مجلسی به انتخاب مجله اسنپ اکسپرس آشنا شوید.

۱. صبحانه انگلیسی

۴ صبحانه مقوی و خوشمزه، انگلیسی، فرانسوی، املت

صبحانه انگلیسی ک وعده جذاب و هیجان‌انگیز است که رنگ و لعاب آن حتی کم‌اشتهاترین افراد را هم به خوردن صبحانه ترغیب می‌کند. این صبحانه سرشار از پروتئین، ویتامین و فیبر است و علاوه بر تامین مواد مغذی مورد نیاز بدنتان، تا چندین ساعت شما را سیر نگه می‌دارید. این بشقاب مقوی و مجلسی که یکی از خوشمزه‌ترین انواع غذا با سوسیس و قارچ محسوب می‌شود، با استفاده از تخم مرغ، بیکن، خوراک لوبیا، قارچ، نان تست و گوجه‌فرنگی تهیه می‌شود. اگر قرار است برای وعده صبحانه مهمان داشته باشید یا دنبال ترفندی هستید که از طریق آن کودکانتان را به مصرف صبحانه وادار کنید، بشقاب صبحانه انگلیسی بهترین گزینه است.

۲. املت فرانسوی

۴ صبحانه مقوی و خوشمزه، انگلیسی، فرانسوی، املت

نظرتان درباره اینکه تعطیلات آخر هفته را با یک صبحانه لاکچری و املتی به سبک فرانسوی‌ها جشن بگیرید؟ املت فرانسوی هم غذایی بسیار خوش رنگ و لعاب است و هم با وجود برخورداری از مقادیر زیادی ویتامین، فیبر و پروتئین، صبحانه‌ای مغذی و سیرکننده محسوب می‌شود. برای درست‌کردن این املت به مقداری قارچ، گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای، تخم مرغ، نمک و ادویه‌جات دلخواهتان نیاز دارید. سبزیجات را در ابعاد دلخواهتان خرد و سپس سرخ کنید. سپس، تخم‌مرغ‌ها را داخل ظرف مناسبی بشکنید و خوب هم بزنید تا زرده‌ها و سفیده‌ها خوب با هم مخلوط شوند. تخم مرغ را داخل ماهیتابه مناسبی بریزید و برای چند دقیقه در ماهیتابه را بگذارید تا تخم مرغ خودش را بگیرد. سپس سبزیجات سرخ‌شده را در یک طرف تخم مرغ قرار دهید و نیمه دیگر آن را روی مواد برگردانید. املت فرانسوی جذابتان آماده است.

۳. وافل املت

۴ صبحانه مقوی و خوشمزه، انگلیسی، فرانسوی، املت

وافل املت گزینه اشتهابرانگیز و خوش رنگ و لعاب دیگری است که در کنار ظاهر وسوسه‌برانگیز سرشار از مواد مغذی و سالم است. برای درست کردن این صبحانه هیجان‌انگیز باید ژامبون، پنیر چدار و جعفری خردشده را همراه با نمک و فلفل سیاه با تخم مرغ مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا مواد کامل با یکدیگر ترکیب شوند. سپس وافل‌سازتان را با مقداری روغن چرب کنید و مواد املت را داخل آن بریزید بعد از ۵-۴ دقیقه که وافل املت مغزپخت و طلایی شد، آن را تزئین و سرو کنید. نوش جان!

۴. صبحانه ترکیه‌ای

۴ صبحانه مقوی و خوشمزه، انگلیسی، فرانسوی، املت

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این صبحانه فوق لاکچری و مجلسی وجود دارد. این صبحانه هم درست مثل صبحانه انگلیسی، بشقابی رنگارنگ و هیجان‌انگیز از انواع غذا‌های مقوی و خوشمزه است. در بشقاب صبحانه ترکیه‌ای، خوراکی‌هایی مثل پنیر محلی، زیتون سبز و سیاه، انواع نان‌های اصیل و سنتی ترکیه مانند سیمیت، بورک و پیده، عسل، انواع میوه، شیرینی‌های لذیذی مثل باقلوا و نوعی سوسیس دودی به‌نام سوجوک همراه با تخم مرغ، قهوه و چای سرو می‌شود. هیجان‌انگیز است، نه؟ اگر دوست دارید صبحانه‌ای همه چیز تمام را برای خودتان و عزیزانتان تدارک ببینید، بشقاب صبحانه ترکیه‌ای را حتما امتحان کنید.

سخن پایانی

اگر از صرف غذا‌های تکراری در وعده صبحانه خسته شده‌اید و دیگر اشتهایی برای این وعده مهم و حیاتی ندارید، کافی است کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید و با آماده‌کردن صبحانه‌های مجلسی و مقوی که نام بعضی از آن‌ها را در مطلب حاضر آوردیم، تا صبحانه به جذاب‌ترین وعده غذایی‌تان در روز تبدیل شود. علاوه بر این، می‌توانید عزیزانتان را به‌جای ناهار و شام، به صرف صبحانه‌های فوق لاکچری خوشمزه دعوت کنید و لحظات خوشی را کنار آنان تجربه کنید.

از بین صبحانه‌هایی که در مطلب حاضر از آن‌ها نام برده شد کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز برای درست‌کردن صبحانه‌های مجلسی و جذاب، از اسنپ اکسپرس کمک بگیرید تا در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن به وصال غذا‌های دلخواهتان برسید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • a

      ما که تخم مرغ خالیشم دیگه با این گرونیها نمیخوریم

    • ناشناس

      صبحانه ایرانیم بزار
      چای شیرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج