۱۲۲۱۰۲۵
۱۲۶۱
۱۲۶۱
پ

بازداشت عامل قتل عجیب و بی‌رحمانه پسر ۱۴ ساله

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و اشرافیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان در شهرستان بمپور عامل قتل نوجوان ۱۴ساله در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و اشرافیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان در شهرستان بمپور عامل قتل نوجوان ۱۴ساله در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سردار طاهری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل نوجوان ۱۴ ساله و زخمی شدن پدربزرگ او  توسط فرد یا افرادی ناشناس در شهرستان بمپور ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و امنیت شهرستان بمپور قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در صحنه و طی تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد، قاتل به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده و پس از ارتکاب قتل به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این متهم فراری ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه او در شهرستان ایرانشهر شناسایی شد.

سردار طاهری بیان کرد: سرانجام پس از پیگیری و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه درکمتر از ۲ ساعت فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مجرمان و هنجارشکنان هیچگاه نمی توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با این گونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج