جاباما
۱۲۲۱۳۱۴
۱۸۶۳
۱۸۶۳
پ

عضو هیئت منصفه دادگاه امبر هرد و جانی دپ:

گریه‌های امبر هرد اشک تمساح بود!

در حالی که رأی دادگاه در شکایت جانی دپ از امبر هرد به اتهام افترا چند هفته ای است که اعلام شده، هنوز هم بحث بر سر این دادگاه و حکم آن داغ است.

روزیاتو: در حالی که رأی دادگاه در شکایت جانی دپ از امبر هرد به اتهام افترا چند هفته ای است که اعلام شده، هنوز هم بحث بر سر این دادگاه و حکم آن داغ است.

هیئت منصفه در سه مورد از اتهامات امبر هرد را گناهکار شناخته و وی را به پرداخت حدود ۱۰ میلیون دلار خسارت به پیت محکوم کرد. اما شاید از خود بپرسید چه شد که دادگاه، و به طور خاص، هیئت منصفه تصمیم به دادن این حکم کرد. یکی از اعضای هیئت منصفه دادگاه دپ و هرد در این مورد صحبت کرده و مدعی شده است که اعضای هیئت منصفه دادگاه «اشک های تمساح» بازیگر فیلم های Aquaman را باور نکرده اند.

گریه‌های امبر هرد اشک تمساح بود!

کسانی که دادگاه امبر هرد و جانی دپ را دنبال کرده باشند خوب می دانند که لحظات احساسی بسیاری در دادگاه رخ داد. امبر هرد وقتی شهادت می داد بارها به گریه افتاد یا دستکم ادایش را در می آورد. به گفته یکی از اعضای هیئت منصفه اما این گریه ها و احساسی شدن ها چندان توجه هیئت منصفه را جلب نکرده و برایشان باورپذیر نبوده است. این عضو مرد هیئت منصفه که نامش فاش نشده، یکی از پنج مرد حاضر در هیئت منصفه ۷ نفره ای است که در مصاحبه اش با Good Morning America گفته است که او و همکارانش رفتارهای هرد در دادگاه را باور نکرده اند.

او حتی مدعی شده که رفتارها و گریه ها و احساساتی شدن امبر هرد در جریان شهادتش در دادگاه برایشان «ناخوشایند» بوده است: «گریه کردن ها، ژست های صورتی که او داشت، خیره شدن به هیئت منصفه- همه ما احساس خوبی نداشتیم… او به یک سوال پاسخ می داد و در ادامه گریه می کرد و سپس دو ثانیه بعد مثل یخ سرد می شد… طبیعی به نظر نمی رسید… برخی از ما از عبارت اشک تمساح برای این حرکات استفاده می کردیم». دیدگاه هیئت منصفه به جانی دپ و شهادتش اما کاملاً متفاوت بوده است. این عضو هیئت منصفه می گوید که رفتارها و اظهارات بازیگر فیلم های Pirates of the Caribbean بسیار باورپذیرتر بوده است. این واقعیت که او در تمام طول مدت حضورش در دادگاه یک سبک رفتاری را حفظ کرد نقش مهمی در رأی نهایی دادگاه داشته است.

گریه‌های امبر هرد اشک تمساح بود!

این عضو هیئت منصفه درباره جانی دپ چنین گفته است: «بخش زیادی از هیئت منصفه حس می کرد چیزی که او می گوید، در نهایت، باورپذیرتر بود… او در حوزه اینکه چطور به سوالات پاسخ می داد بسیار واقعی تر جلوه می کرد. حالت روحی او در تمام مدت دادگاه ثابت بود…». با این وجود وی بر این باور است که رأی دادگاه بدین معنا نیست که جانی دپ کاملاً بی گناه بوده است: «در نهایت به باور من واقعیت این بود که هر دویشان به هم آزار می رساندند….آن ها درگیری های زن و شوهری داشتند. هردویشان بر سر هم فریاد می زدند. فکر نمی کنم این موضوع باعث شود هر یک از آن ها محق یا مقصر باشد. اما برای بالا بردن سطح ادعاهایی که هرد مطرح می کرد، هیچ مدرک یا مدرک کافی وجود نداشت که گفته های او را تایید نماید».

به گفته این عضو هیئت منصفه، اکثریت اعضا بر این باور بودند که بیشترین همسرآزاری را در این رابطه امبر هرد داشته است: «اگر در شرایط شوهر یا زن آسیب دیده هستید، چرا برای فرد دیگر، فرد همسر آزار، چاقو می خرید؟ اگر واقعاً می خواستید به جانی دپ کمک کنید دست از اعتیاد بردارد، چرا در اطراف او مواد مخدر مصرف می کنید؟». وی در مورد شرایط جانی دپ در ویدیوها و تصاویر ارائه شده از او توسط تیم حقوقی امبر هرد نیز می گوید :«وقتی الکل را با ماریجوآنا ترکیب کنید، معمولاً به اینجا می رسید، بیهوش شدن. ما به مدت طولانی بر سر این موضوع بحث می کردیم که مواد مخدری که هرد می گفت دپ مصرف کرده، اکثر آن ها داروهای آرام کننده و افسرده کننده هستند. این داروها معمولاً باعث خشونت نمی شوند. شبیه زامبی می شوید و آن عکس ها این را نشان می دادند».

گریه‌های امبر هرد اشک تمساح بود!

این عضو هیئت منصفه همچنین می گوید چند عکسی که تیم حقوقی امبر هرد به عنوان کبودی صورت او در دادگاه نشان داده بودند به نظر آن ها واقعی نبوده و دستکاری شده بود و در این موضوع با تیم حقوقی جانی دپ موافق بودند. وی در این باره می گوید که امبر هرد به گفته خودش هیچگاه بدون آرایش بیرون نمی رود «اما بدون آرایش برای گرفتن دستور دور ماندن به دادگاه مراجعه می کند. و به صورت اتفاقی سخنگوی او نیز همراه اوست. همه اینها روی هم جمع می شوند و باور می شود که باورشان سخت شود». او در ادامه می گوید که هرد برخلاف ادعایش، بخش زیادی از پولی که بر اساس رأی دادگاه لندن از دپ دریافت کرده بود را برای خود نگه داشته و صرف امور خیریه نکرده است و این کار او را «دورویی» می نامد. این عضو هیئت منصفه در انتها تیم حقوقی امبر هرد را به دادن مشاوره نامناسب به او سرزنش کرده است، از جمله اینکه هنگام شهادت دادن، به هیئت منصفه نگاه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج