اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۱۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مرگ مرموز نوعروس و ۲ کودک خردسال

مرد جوان زمانی که برای از بین بردن سوسک و مورچه های واحد آپارتمانی اش در مجتمع مسکن مهر، سم می خرید نمی دانست مرگ نوعروس ۱۸ ساله و دو کودک خردسال را رقم می زند.تیم جنایی در جریان تحقیقات پلیسی احتمال قتل را رد کرده اند.

خبرگزاری مهر: پانزدهم تیرماه امسال ماموران پلیس در جریان مرگ سه نفر در یکی از مجتمع های مسکن مهر در شهر بندرعباس قرار گرفتند.

در ادامه تیمی از ماموران همراه بازپرس جنایی در ساختمان مور نظر در شهرک پیامبر اعظم(س) حاضر شدند.

در بررسی های اولیه مشخص شد سه نفر از ساکنان این ساختمان که نوعروس ۱۸ ساله، دختر ۴ ساله و پسر ۳ ساله ای بودند به علتی نامعلوم جان خود را از دست داده اند. نکته که باعث پیچیده تر شدن معمای این ماجرا شد این بود که سه قربانی در واحدهای مختلف این مجتمع زندگی می کردند و محل مرگ آنها با یکدیگر فاصله داشت.در این حادثه همچنین ۱۲ نفر دیگر هم دچار مسمومیت شده بودند.

در ادامه پزشک جنایی در محل حاضر و پس از معاینات تخصصی اعلام کرد قربانیان بر اثر استنشاق گازی خطرناک و سمی جان خود را از دست داده اند.

پس از اعلام گزارش زشکی قانونی تحقیقات برای شناسایی منشاء این گاز سمی آغاز شد.

کارشناسان با تجسس های گسترده متوجه شدند منشاء این گاز سمی از خانه یکی از اهالی بوده که چند روزی خانه خود را ترک کرده است. مالک آپارتمان بلافاصله احضار شد که پس از باز کردن در خانه مشخص شد استفاده از سم مهلک برای از بین بردن سوسک و مورچه های خانه منشاء این گاز سمی بوده است.

مالک آپارتمان در تحقیقات گفت: وقتی وارد این آپارتمان شدم متوجه شدم که حیوانات موذی در آن زندگی می کند که باعث از بین رفتن آسایش من و خانواده ام شده بودند به همین خاطره به یک مغازه سم فروشی رفته و قرصی را گرفتن که صاحب مغازه گفت اگر این قرص را در اتاق گذاشتیم باید سه روز خانه را ترک کنیم. ما نیز این کار را کرده و تصور نمی کردم انتشار گاز سمی این قرص باعث مرگ همسایه ها شود.

یک مقام آگاه در این رابطه گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و اگر تمام ساکنان این مجتمع حضور داشتند با فاجعه ای روبرو می شدیم.

وی افزود: برخی شایعات در خصوص عمدی بودن این ماجرا در شهر پخش شده است که این موضوع از سوی تیم جنایی رد شده است و مرگ این سه نفر و مسمومیت دیگر ساکنان ساختمان تنها یک حادثه بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج