۱۲۲۱۸۸۰
۱۵۷۹
۱۵۷۹
پ

تصاویر دیده‌نشده از رزمی‌کار افسانه‌ای تاریخ سینما

دیویی قدیمی و شگفت انگیز از صحنه فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی محبوب دهه ۶۰ میلادی با عنوان زنبور سبز (The Green Hornet) به تازگی منتشر شده که بروس لی، رزمی کار افسانه ای را در حال ارائه توضیحاتی درباره کونگ فو نشان می‌دهد.

روزیاتو: دیویی قدیمی و شگفت انگیز از صحنه فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی محبوب دهه ۶۰ میلادی با عنوان زنبور سبز (The Green Hornet) به تازگی منتشر شده که بروس لی، رزمی کار افسانه ای را در حال ارائه توضیحاتی درباره کونگ فو نشان می‌دهد.

تصاویر دیده‌نشده از رزمی‌کار افسانه‌ای تاریخ سینما

این ویدیو که در اکانت رسمی بروس لی در توییتر منتشر شده ابتدا بروس لی را سوار بر دوچرخه نشان می‌دهد که بعدا می‌بینیم نام او بر آن حک شده است. زمانی که لی در حال دوچرخه سواری است شنیده می‌شود که کسی می‌گوید: «فکر می‌کنم اسم او بروس لی است.»؛ مساله ای که نشان می‌دهد او در آن زمان هنوز کمتر شناخته شده بود. او به سوالات مختلف مصاحبه کننده پاسخ داده، در جواب او کمی درباره کونگ فو توضیح می‌دهد و با او شوخی می‌کند.

تصاویر دیده‌نشده از رزمی‌کار افسانه‌ای تاریخ سینما

بروس لی به لطف بازی در فیلم های کلاسیک هنرهای رزمی دهه ۷۰ میلادی نظیر خشم اژدها، راه اژدها و ورود اژدها به یک اسطوره سینمایی تبدیل شد، اما لی پیش از همه این‌ها به عنوان شخصیت کاتو در مجموعه تلویزیونی زنبور سبز نقش آفرینی کرده بود و مخاطبان تلویزیونی با او آشنا بودند.

تصاویر دیده‌نشده از رزمی‌کار افسانه‌ای تاریخ سینما

زنبور سبز بر اساس یک سریال رادیویی طولانی مدت به همین نام، تنها در یک فصل ساخته و از شبکه ABC نمایش داده شد. اما به لطف حضور بروس لی، که اگرچه در این مجموعه نقش دستیار شخصیت اصلی یعنی زنبور سبز، با بازی ون ویلیامز را بازی می‌کند، اما مسلما ستاره واقعی سریال است، این مجموعه چه در زمانه خود و چه پس از آن تاثیرگذار بود.

تصاویر دیده‌نشده از رزمی‌کار افسانه‌ای تاریخ سینما

تصاویر دیده‌نشده از رزمی‌کار افسانه‌ای تاریخ سینما

تصاویر دیده‌نشده از رزمی‌کار افسانه‌ای تاریخ سینماالبته شخصیت کاتو با بازی بروس لی سال ها بعد در سال ۲۰۱۱ با اقتباس سینمایی این اثر به نویسندگی ست روگن و جِی چو که جا پای لی گذاشته بود، دوباره به صفحه نمایش بازگشت. شخصیت زنبور سبز همچنین در فیلم روزی روزگاری هالیوود کوئینتین تارانتینو ظاهر شد، جایی که بازدید شخصیت کلیف بوث از صحنه نمایش منجر به دعوایی جنجالی میان بدلکار و لیِ خیالی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج