۱۲۲۲۴۲۷
۷۸۱
۷۸۱
پ

امام‌جمعه بوشهر: تسهیلات بانکی در ایران، ربا نیست

صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر بیان کرد: اگر چه سیستم تسهیلات بانکی مورد تایید رهبر معظم انقلاب و شورای نگهبان است و شرایط آن از حالت ربا خارج است اما گرفتن این همه کارمزد از مردم درست نیست و باید وام‌ها و منابع بانکی برای حمایت از قشر محروم و کارآفرینی به کار افتند.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مشکلات آب شرب در این استان یک بحران تاریخی است که لازم است مسئولان با برنامه ریزی آن را به صورت ریشه‌ای حل کنند.

حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه، این شهر بیان کرد: در زمان حاضر برخی از روستاهای این استان با کمبود آب شرب روبرو هستند که مسئولان باید مراقبت کنند مشکل بهبود یابد و مردم در گرمای شدید تابستان در این استان از نعمت آب سالم برخوردار باشند.

امام‌جمعه بوشهر: تسهیلات بانکی در ایران، ربا نیست

وی افزود: امروز بازار کالاها با گرانی‌هایی روبرو شده که مردم را گله‌مند کرده است و اگر چه برخی از این افزایش قیمت‌ها طبیعی است اما باید برای پیشگیری از گرانی کاذب تلاش مضاعف شود.

امام جمعه بوشهر ضمن قدردانی از تلاش‌های اصناف و قوه قضائیه در استان و کشور، ادامه داد: عدالت محوری، حق گرایی و قانونمداری اساس سند تحول این قوه است و باید برخورد قاطع با متعرضان حقوق ملت و حمایت از اقشار محروم و همینطور کارآفرینان در دستورکار باشد.

صفایی بوشهری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای کنگره شهدای عشایر مبنی بر تلاش دشمن برای نا امید کردن مردم از توان و آینده نظام اسلامی، گفت: برنامه دشمن القای بن بست و ناکارآمدی نظام اسلامی و از بین بردن امید مردم است که باید این اندیشه شناسایی و با آن مقابله شود.

وی ادامه داد: امید مایه پیشرفت و حرکت به جلو جامعه است و ناامیدی این قابلیت و توان را تضعیف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته تبلیغات اسلامی، افزود: این نهاد با شناسایی توطئه‌های فرهنگی دشمن و مقابله با آن، با دستان خالی و کمبود اعتبار برای رساندن جامعه به اوج ارزشی آن تلاش می‌کند.

صفایی بوشهر با اشاره به اهمیت و کارایی این دستگاه، تاکید کرد: مسئولان نگاه ویژه‌ای به تخصیص اعتبارات فرهنگی داشته باشند.

وی ادامه داد: آمادگی لازم و طراحی دانش بنیان و جهادی برای مقابله با سلطه جهانی استکبار برای همه ملت‌ها بویژه ایران اسلامی ضروری است و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به حمایت از این بخش داشته باشند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: اگر چه سیستم تسهیلات بانکی مورد تایید رهبر معظم انقلاب و شورای نگهبان است و شرایط آن از حالت ربا خارج است اما گرفتن این همه کارمزد از مردم درست نیست و باید وام‌ها و منابع بانکی برای حمایت از قشر محروم و کارآفرینی به کار افتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج