۱۲۲۲۷۵۷
۱۴۹۶
۱۴۹۶
پ

رپورتاژ آگهی

سندباکس چیست؟

متاورس، از حوزه‌های پرطرفدار ارز دیجیتال به حساب می‌آید که با ادغام واقعیت مجازی (VR) با بلاکچین، امکان کسب درآمد در کنار سرگرمی را فراهم کرده است. در این مقاله یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین بازی‌های متاورس به نام سندباکس و ابزار کسب درآمد از آن را بررسی خواهیم کرد. تا پایان همراه باشید.

متاورس، از حوزه‌های پرطرفدار ارز دیجیتال به حساب می‌آید که با ادغام واقعیت مجازی (VR) با بلاکچین، امکان کسب درآمد در کنار سرگرمی را فراهم کرده است. در این مقاله یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین بازی‌های متاورس به نام سندباکس و ابزار کسب درآمد از آن را بررسی خواهیم کرد. تا پایان همراه باشید.

سندباکس چیست؟

سندباکس چیست؟

سندباکس، سومین متاورس بزرگ مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که کاربران در آن می‌توانند دارایی‌های دیجییتال مانند املاک و مستغلات و تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و کسب درآمد کنند. در این بازی مبتنی بر مالکیت مالی غیر متمرکز (DiFi)، شما می‌توانید مالکیت دارایی‌ها، بازی، ساخت و ساز و اموال درون بازی خود را در دنیای مجازی داشته باشند. در واقع، دنیای سه بعدی و دیجیتال خود را می‌سازید و مانند دنیای واقعی، این دارایی‌ها را فروخته و درآمد کسب می‌کنید.

به گفته سایت والکس، توکن اختصاصی و بومی بازی sandbox، توکن‌های ERC-۲۰ هستند که به عنوان SAND شناخته می‌شوند. سند باکس، همچنین از پتانسیل توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) بهره می‌برد و به مردم اجازه می‌دهد تا از فراجهان مجازی لذت واقعی را ببرند. توکن‌های NFT به شما به عنوان کاربر، ویژگی‌های کمیاب بودن، امنیت و اعتبار می‌دهد.

ابزار سندباکس برای کسب درآمد از بازی متاورس

سندباکس، تنها پلتفرم متاورس و دنیای دیجیتال مبتنی بر کریپتو نیست و رقبایی مانند دیسنترالند (Decentraland)، اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) و ... را نیز در کنار خود می‌بیند. اما این بازی، در سبد خود محصولات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را متمایز از سایرین می‌کند. خدمات زیر از ویژگی‌های Sandbox هستند که تجربه‌ای جامع را در اختیار گیمر قرار می‌دهند:

ابزار VoxEdit

این ابزار به گیمر امکان ساخت و مدل‌سازی اشیا سه بعدی مانند انسان، حیوان، وسایل نقلیه، شاخ و برگ، ابزار و اقلام دیگر را می‌دهد. این اقلام، توسط وکسل‌های (Voxels) سه بعدی مربعی شکل شبیه به بلوک‌های ساختمانی، طراحی می‌شوند. با استفاده از VoxEdit و ساخت این اقلام، می‌توان آن‌ها را بازار sandbox صادر کرد تا به دارایی NFT تبدیل شوند.

بازار NFT سندباکس (Marketplace)

در این بازار می‌توانید آثار NFT خود را که با ابزار VoxEdit ساخته‌اید آپلود، منتشر و به فروش برسانید. آثار دیجیتال، ابتدا در یک شبکه IPFS آپلود می‌شوند تا فضای ذخیره سازی غیر متمرکز را فراهم کنند. سپس، برای اثبات مالکیت، در بلاکچین ثبت شده و به دارایی رمزنگاری شده شما تبدیل می‌شوند. زمینه کسب درآمد ایجاد شده و خریداران علاقمند، با ارائه پیشنهاد آثار شما را خریداری می‌کنند.

ساخت بازی سندباکس (Game Maker)

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد، ساخت بازی‌های سه بعدی به صورت رایگان است. به لطف ابزار اسکریپت نویسی، در عرض چند دقیقه و بدون کدنویسی، بازی‌های سه بعدی تولید کنید. بازی ساخته شده شما نیز از اموال دیجیتال شما است که می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید و از آن کسب درآمد کنید.

زمین (Land)

خرید زمین از دیگر روش‌های کسب درآمد از متاورس است. زمین در سند باکس، قطعه‌ای دیجیتالی از نوع املاک و مستغلات است که آن را می‌خرید و دارایی و بازی‌های خود را در آن جای می‌دهید. هر زمین، یک توکن منحصر به فرد NFT است که روی بلاک چین عمومی اتریوم قرار دارد. به گفته سایت والکس، برای خریدن زمین مجازی نیاز به ارز دیجیتال SAND دارید و برای خرید این کریپتو می‌توانید به این سایت مراجعه کنید. یکی دیگر از پلتفرم‌های متاورس که امکان خرید زمین در آن مهیا است، بازی دیسنترالند (Decentraland) است.

سندباکس چیست؟

سندباکس یا دیسنترالند؟

هر دو این بازی‌ها از پلتفرم‌های متاورس هستند که تجربیات دیجیتالی و سه بعدی را ارائه می‌کنند. در سند باکس و دیسنترا لند، کاربران آزاد هستند تا به ساخت، فروش و معامله دارایی‌ها و تجربیات دیجیتال خود بپردازند. هر چند آن‌ها در چند زمینه تفاوت‌های قابل توجهی با یکدیگر دارند که به ویژه، مربوط به ارز‌های بومی MANA و SAND و ارزش بازار آن‌ها است.

به غیر از ارزش ارز‌های بومی، دو مورد مربوط به محیط و خرید زمین نیز در لیست مقایسه بین سندباکس و دیسترالند قرار می‌گیرند:

شیوه کار و محیط بازی

به نقل از Wallex، سندباکس متاورس دارای ۱۶۶۴۶۴ قطعه زمین دیجیتالی با ابعاد ۹۶ متر مکعب است. قیمت هر زمین بر اساس منطقه آن متفاوت خواهد بود. همچنین می‌توانید زمین‌های مجاور را هم بخرید و یک ایالت (Estate) بسازید. در سندباکس دو نوع زمین پرمیوم (Premium) و معمولی (Regular) وجود دارد. در این بازی چهار نوع توکن SAND، GAMES، LAND و ASSETs در دسترس است.

در Decentraland نیز ۹۰۶۰۱ قطعه زمین دیجیتالی در ابعاد ۱۶ در ۱۶ متر وجود دارد. در محیط این بازی علاوه بر زمین‌های با مالکیت شخصی، مناطقی وجود دارند که دارای قطعات و میدان‌هایی هستند که غیر قابل تجارت و تحت مالکیت جامعه قرار دارند. سه نوع توکن MANA، LAND و WEAR در دیسنترالند ارائه می‌شود و شما می‌توانید با فروش و اجاره زمین و سایر دارایی‌ها از طریق این توکن‌ها به کسب درآمد از متاورس برسید.

خرید زمین

خرید زمین در دو پلتفرم Sandbox و Decentraland یک ویژگی برجسته برای کسب درآمد از متاورس است. در این مورد، سندباکس گزینه‌های بهتری است که به کاربران امکان خرید زمین مجازی با استفاده از OpenSea و همچنین بازار سندباکس را ارائه می‌دهد. در مقابل، خرید زمین در دیسنترالند فقط از طریق بازار MANA صورت می‌گیرد.

بر اساس دسترسی کاربر، تمرکز بر بازی، زیبایی شناسی و نقشه راه، بازی سندباکس در سطح بالاتری قرار دارد. دسنترالند نیز به DAO خود می‌بالد؛ که داشتن یک پلتفرم با تجربه و غیر متمرکز‌تر در بین بازی‌های بلاک چین است. همچنین، Sandbox ابزار‌های فراوان و تصاویر هنری جذاب‌تری دارد. هر دو را امتحان کنید و کشف کنید کدام یک گزینه بهتری در جهت سرگرمی و کسب درآمد از متاورس برای شما خواهد بود.

کلام پایانی

 سندباکس، از تازه وارد‌های دنیای ارز دیجیتال است و مدام به عنوان یک سرمایه گذاری خوب از آن صحبت می‌شود. ارز SAND با توجه به سابقه تاریخی خود و نسبت به سایرین، همچنان گزینه خوبی است. البته با توجه به نوسان ارز‌های دیجیتال، باید مراقب باشید و قبل از هر گونه سرمایه گذاری، تحقیقات لازم را در مورد دنیای متاورس انجام دهید. در زمینه تحقیقات و آموزش متاورس، می‌توانید به سایت والکس مراجعه کرده تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید.

منابع

https://wallex.ir/blog/how-to-make-money-from-sandbox-game/

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج