۱۱۹۸۷۶۱
۵۰۸۷
۵۰۸۷
پ

جوایز ویژه «نوبیتکس» در تولد ۴سالگی این صرافی

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس چهار سالگی تاسیسش را همراه با کاربرانش جشن می‌گیرد و جایزه‌های ویژه‌ای برای ورود به پنج سالگی خود در نظر گرفته است. بخشی از این جوایز به قید قرعه اهدا می‌شود و بخشی دیگر باتوجه به سابقه حضور کاربران، به همه آ‌نها تعلق می‌گیرد.

برترین‌ها: صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس چهار سالگی تاسیسش را همراه با کاربرانش جشن می‌گیرد و جایزه‌های ویژه‌ای برای ورود به پنج سالگی خود در نظر گرفته است. بخشی از این جوایز به قید قرعه اهدا می‌شود و بخشی دیگر باتوجه به سابقه حضور کاربران، به همه آ‌نها تعلق می‌گیرد.

جوایز ویژه «نوبیتکس» در تولد 4سالگی این صرافی

نوبیتکس شرکتی دانش‌بنیان و پیشرو در معاملات ارزهای دیجیتال است. این شرکت در طول چهار سال فعالیت خود، 178 میلیون معامله موفق را ثبت کرده و بستر سرمایه‌گذاری امن در ارزهای دیجیتال را برای بیش از ۳/۵ میلیون کاربر ایرانی فراهم کرده است.

چهار عدد آیفون 13 پرومکس، یک اتریوم و… بخشی از هدایای نوبیتکس برای کاربرانش به مناسبت ورود این صرافی به پنجمین سال فعالیت است. به این ترتیب، برای کاربرانی که به مدت یک هفته در هر بازاری در نوبیتکس ترید کنند، جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است. چهار دستگاه آیفون پرومکس به اضافه یک ماه کارمزد رایگان تا سقف چهار میلیارد تومان معامله برای 44 نفر، به همراه یک اتریوم برای چهار نفر، به قید قرعه به برندگان خوش‌شانس این مرحله اهدا می‌شود.

فانتوم، ماتیک، مانا، سند و اکسی رمزارزهای جدید نوبیتکس هستند که در کمپین «قرن نو رمز و نگار نو» به نوبیتکس اضافه شده‌اند و از صبح سیزدهم اسفند، برای تمام کاربران با سابقه حضور بین سه تا چهار سال در نوبیتکس، هشت روز کارمزد رایگان برای معاملات این رمزارزها تعلق می‌گیرد. به کاربرانی که دو تا سه سال از ثبت نامشان در نوبیتکس می گذرد شش روز، برای کاربرانی با سابقه یک تا دو سال، چهار روز و به کاربرانی با سابقه کمتر از یک سال حضور در نوبیتکس، دو روز کارمزد رایگان تعلق می‌گیرد و این کارمزد رایگان به صورت خودکار از سیزدهم تا بیستم اسفند فعال است.

اما این پایان خبرهای خوش نوبیتکس نیست. تا نوروز، هر هفته در نوبیتکس، بزرگترین بازار تبادل رمزارز در ایران، خبرهای جدیدی خواهید شنید. اینستاگرام نوبیتکس را دنبال کنید و در آینده‌ی دنیای ارزهای دیجیتال سهیم باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج