۱۲۲۳۰۷۲
۱ نظر
۵۸۷۰
۱ نظر
۵۸۷۰
پ

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

الچین سانگو، بازیگر، مدل و خواننده ۳۶ ساله ترک که بیشتر مخاطبان او را با شخصیت «دفنه» در سریال «عشق اجاره‌ای» می‌شناسند، از رشته اپرا دانشگاه مرسین فارغ‌التحصیل شده و در سال ۲۰۱۶ بر اساس نظرسنجی‌های مختلف به عنوان دومین بازیگر زن محبوب ترکیه انتخاب شد.

چی بپوشم: الچین سانگو، بازیگر، مدل و خواننده 36 ساله ترک که بیشتر مخاطبان او را با شخصیت «دفنه» در سریال «عشق اجاره‌ای» می‌شناسند، از رشته اپرا دانشگاه مرسین فارغ‌التحصیل شده و در سال 2016 بر اساس نظرسنجی‌های مختلف به عنوان دومین بازیگر زن محبوب ترکیه انتخاب شد.

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

او یکی از خوش‌پوش‌ترین، زیباترین و پرطرفدارترین هنرمندان ترک است که با حضور در تبلیغات و کمپین‌های تلویزیونی به یکی از پردرآمدترین سلبریتی‌های ترکیه تبدیل شده است.

کت آبی، دامن ماکسی، بوت GIANVITO ROSSI

از جذاب‌ترین استایل‌های الچین یک کت آبی و دامن ماکسی دنباله‌دار است که جلوی دامنش باز است. الچین این دامن را با کمربندی با سگک بزرگ و ساده که درست در قوس کمرش قرار گرفته هماهنگ کرده است. این کمربند و بوتهای بلند تا زیرزانوی او استایل کاملا رسمی‌اش را کمرنگ کرده و البته گردن‌بند او که به شکل زنبور است با انتخاب کمربند و بوتهایش هم‌خوانی دارد.

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

بوتهای او از برند «جیانویتو روسی» (GIANVITO ROSSI) هستند که یک برند کفش و اکسسوری لوکس ایتالیایی است. گوینت پالترو، پنه‌لوپه کروز و سارا جسیکا پارکر هم از طرفداران جیانویتو روسی هستند. گردن‌بند با طرح زنبورعسل الچین  از برند «BEE GODESS» است که جواهرات الماس به مشتریانش ارائه می‌دهد.بد نیست بدانید که زنبورعسل در طراحی جواهرات جایگاه ویژه‌ای دارد. زنبور به عنوان یک حشره خاص در جهان که فقط در قطب جنوب وجود ندارد، نماد عشق،  باروری، خرد، تولد دوباره و صنعت است.

الچین با خال خال سفید

الچین در پوشش خود با لباس‌های برندهای مختلف ظاهر می‌شود که یکی از جالب توجه‌ترین آنها پیراهن مینی مشکی آستین بلندیست که بالاتنه آن خال خال سفید مشکی است و یک کمربند با سگک بزرگ طلایی دارد. این پیراهن از برند «RAISA&VANESSA» انتخاب شده که توسط دو خواهر دوقلو در سال 2011 بنیانگذاری شده است.

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

الچین این لباس را با بوت‌های لویی ویتون و گوشواره‌هایی از برند جواهرات مورد علاقه‌اش یعنی BEE GODESS هماهنگ کرده بود .

جایزه پروانه طلایی باماکسی آبی خاکستری

الچین سانگو در سال 2016 برای بازی در سریال «عشق اجاره‌ای» جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر را دریافت کرد. او برای حضور در مراسم دریافت جایزه پیراهن ماکسی آبی خاکستری پوشیده بود که دنباله‌ای کوتاه داشت و از طراحی‌های «زینب توسون» بود.

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

زینت یکی از طراحان مشهور ترکیه است که در کارهایش از تکنیک‌های قدیمی یا سنتی ترکیه استفاده می‌کند و شعارش «حمایت از زنان محلی» است. او گفته که حمایت از توانمندسازی زنان در جامعه یکی از اهداف اصلی طراحی‌های اوست.

هفته مد مرسدس بنز با استایل کژوال

الچین در مراسم مختلف مربوط به مد و فشن حضوری فعال دارد. یکی از پوشش‌های جذاب او به حضورش در هفته مد مرسدس بنز در استانبول سال 2018 مربوط می شود که استایل کژوال جذابی داشت.

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

او  دامن مینی چرم خود را با تی‌شرت مشکی و بوت ست کرده بود. این لباسش از برند « CEREN OCAK» بود.  کیف کمری در این استایل الچین بسیار دقیق و چشمگیر انتخاب شده بود.

استایل‌ گلدار الجین

یکی از زیباترین استایل‌های الجین مربوط به زمانی می‌شود که شلوار بژ گلدار فیت با کفش پاشنه‌بلند نوک‌تیز پوشیده بود.

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

برندهای مختلفی طرح‌های شلواری شبیه به شلوار او را تولید کرده‌اند که مهم‌ترینشان «دولچه و گابانا»ست.

الچین سانگو و تیپ زمستانه

الچین سانگو در سال 2017 به مناسبت فرا رسیدن فصل زمستان، برای مجله‌ای یک سری عکس‌های ویژه گرفت. جنس لباس‌های او برای این عکس‌ها از پشم و چرم بودند. الچین برای این عکس‌ها استایل بین کلاسیک و غیررسمی  داشت در حالی که آرایش ملایم و مدل موی طبیعی برایش در نظر گرفته شده بود تا زیبایی‌اش به اندازه کافی به چشم بیاید.

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

عکس او با بلوز یقه اسکی قرمز و پالتوی شتری رنگ که سر و بالاتنه‌اش را به سمت عقب برده خیلی مورد توجه قرار گرفت.

8 میلیون دنبال‌کننده بازیگر با لطافت!

لطافت و حالات زنانه الچین او را خیلی جذاب و دلنشین کرده است. اگر سری به صفحه اینستاگرامش بزنید، متوجه خواهید شد که با بیشتر از 8 میلیون دنبال‌کننده طرفداران زیادی دارد که مدام پیگیر او هستند. نگاهی به عکس‌های الجین در اینستاگرامش یا خارج از آن نشان می‌دهد موهای فوق‌العاده‌اش هم دلیل دیگریست که دلرباتر به نظر برسد.

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

اول رنگ موها و دوم تمام مدل‌هایی که جسورانه و گاهی بنا بر مد انتخاب می کند باعث شده که همیشه متفاوت و خاص باشد. الچین همچنان‌که با مدل موی دم اسبی خیلی جذاب و درخشان به نظر می‌رسد با موهای فر هم ظاهری شیک پیدا می‌کند. موهای بلند او نزدیک به حالت طبیعی که موج ملایمی داشته باشند چهره‌اش را ساده و در عین حال ملیح و فریبنده نشان می‌دهد.

بدون شک او زیباترین بازیگر مو قرمزی ترکیه است!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Aj

      چهره مطلوبی داره ولی آن چنان زیبا نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج