اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۳۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معاملات سکه به حداقل رسید

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش داد و ستد در بازار سکه و طلا و کاهش تقاضا خبرداد و گفت: نوسان کم قیمت طلا در بازارهای جهانی و قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان باعث به حداقل رسیدن معاملات این بازارها شده است.

خبرگزاری مهر: محمد کشتی آرای در گفتگویی در مورد وضعیت قیمت طلا در بازارهای جهانی گفت: قیمت جهانی طلا طی هفته جاری حدود ۵ دلار افزایش داشته است و با توجه به اینکه هم اکنون در ماه مبارک رمضان قرار داریم، کشورهای اسلامی کمتر نسبت به خرید و فروش طلا اقدام می کنند و درگیر این مسائل هستند.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به فروکش کردن بحران عراق طی روزهای اخیر افزود: پیش از این بحران عراق باعث شده بود که قمت نفت افزایش پیدا کند که این امر بازار ارز و به تبع آن بازار طلا را تحت تاثیر قرار داده بود، اما در حال حاضر از شدت بحران کاسته شده و این اتفاق منجر به آن شده است که قیمت طلا نوسان نداشته باشد.

وی ادامه داد: نوسانات چند دلاری قیمت طلا هم در این روزها به دلیل انتشار آمارهای اقتصادی مربوط به کاهش ارزش سهام برخی از کشورها در بازارهای بورس بود که منجر به افزایش چنددلاری نرخ طلا در بازارها جهانی شد، اما به طور کلی بازار طلای جهان به آرامش رسیده است.

کشتی آرای در مورد وضعیت بازار طلا وسکه در داخل کشور عنوان کرد: تحولات بازارهای جهانی بر بازار داخلی هم تاثیر گذار بوده است، به طوریکه کم نوسان بودن قیمت طلا در بازارهای جهانی و قرار گرفتن در ماه رمضان باعث شده است که معاملات بازارهای سکه و طلا به حداقل برسد.

وی از کاهش داد و ستد در بازارهای سکه و طلا و کاهش تقاضا خبرداد و عنوان کرد: نوسانات اندک قیمت طلا هم تابع قیمت ارز بوده است. اما به هر حال مجالی برای افزایش یا کاهش قیمت سکه ها وجود نداشته است، به طوریکه طی این هفته قیمت هر قطعه از انواع سکه تنها بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان نوسان داشته است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزدی طرح قدیم را در بازار امروز ۹۵۴ هزار تومان، طرح جدید را ۹۵۹ هزار تومان، نیم سکه را ۲۶۷ هزار تومان و گرمی را ۱۷۷ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی ۹۷ هزار و ۷۰۰ تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۲۵ دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج