۱۲۲۳۳۷۶
۶۴۶
۶۴۶
پ

اسراییل: ایجاد «گنبد آهنین سایبری» در مقابل ایران

" گابی پورتنوی" رییس اداره ملی سایبری اسرییل گفت که ایران به همراه حزب الله لبنان و حماس به رقیب اصلی اسراییل در عرصه سایبری تبدیل شده است.

عصر ایران: رییس اداره ملی سایبری اسراییل(INCD) از ایجاد سامانه ای تحت عنوان " گنبد آهنین سایبری" در برابر حملات سایبری ایران، حزب الله لبنان و حماس علیه اسراییل خبر داده است.

به نقل از وبگاه روزنامه اسراییلی" جروزالم پست"، " گابی پورتنوی" رییس اداره ملی سایبری اسراییل گفت که ایران به همراه حزب الله لبنان و حماس به رقیب اصلی اسراییل در عرصه سایبری تبدیل شده است.

او امروز (سه شنبه)در جریان یک سخنرانی در دانشگاه تل آویومدعی شد: "ما آنها را می بینیم، می دانیم که چگونه کار می کنند و ما آنجا هستیم."

به گزارش جروزالم پست: پورتنوی اظهارات خود را یک روز پس از آن بیان کرد که صنعت فولاد ایران یکی از بزرگترین ضربه های سایبری تاریخ خود را دریافت کرده ؛ ضربه ای که این صنعت را به حالت توقف درآورده است. از سوی دیگر این اظهارات مقام اسراییلی تنها چند روز پس از حمله سایبری ایران به سیستم های هشدار اولیه آژیر سامانه گنبد آهنین اسراییل بیان می شود.

"گابی پورتنوی" گفت که اسراییل در حال ایجاد یک "گنبد آهنین سایبری" است که با استفاده از سازوکارهای جدید سایبری که "حملات سایبری را کاهش می‌دهد، داده‌های بزرگ جدید و یک رویکرد کلی هوش مصنوعی برای همگام‌سازی تشخیص هم‌زمان در سراسر کشور... برای دفاع سایبری مستمر، امنیت سایبری را ارتقا می‌دهد."

اسراییل: ایجاد «گنبد آهنین سایبری» در مقابل ایران

" گابی پورتنوی" رییس اداره ملی سایبری اسراییل/ عکس آرشیوی

او گفت: "ما سریع‌تر از انعطاف‌پذیری به دفاع پیشگیرانه حرکت می‌کنیم" و سعی می‌کنیم مهاجمان سایبری را تا پناهگاه‌های امن دیجیتالی خود که در گذشته بدون دخالت برنامه‌ریزی کرده بودند، تعقیب کنیم.

او همچنین افزود:" ما به پروتکل‌های امنیت سایبری برای زیرساخت‌ها نیاز داریم تا برای عموم مردم نیز قابل استفاده باشد، از جمله گسترش ابزارها و مهارت‌ها به کل بخش خصوصی و زنجیره تامین...حتی کسب‌وکارهای کوچک‌تر برای درک اطلاعات تهدیدات سایبری و ظرفیت‌سازی برای دفاع از خود به کمک دفاع سایبری ملی نیاز دارند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج