جاباما
۱۲۲۳۸۴۲
۷۹۹
۷۹۹
پ

امیرعبداللهیان: مذاکرات دوحه مثبت بود

در تماس تلفنی شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت گفتگوهای اخیر در دوحه برای لغو تحریم ها بررسی شد.

انتخاب: در تماس تلفنی شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت گفتگوهای اخیر در دوحه برای لغو تحریم ها بررسی شد.

وزیر خارجه قطر بعنوان میزبان این دور از مذاکرات سه جانبه غیر مستقیم ( ایران- اتحادیه اروپا- آمریکا) ، روند مذاکرات را سازنده و‌ مثبت خواند.

وی با اشاره به دیداهای جداگانه اش با هیات های مذاکره کننده، تاکید کرد: قطر ضمن با اهمیت خواندن این مرحله از مذاکرات، در مسیر تداوم میزبانی گفتگوها تا رسیدن به نتایج مورد نظر جمهوری اسلامی ایران و بازگشت همه طرفها به تعهدات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این گفتگوی تلفن ضمن تشکر از حسن میزبانی قطر اظهار داشت: ارزیابی ما از مرحله اخیر مذاکرات در دوحه مثبت می باشد.

وزیر امور خارجه ایران افزود: تاکید می کنم که ما برای رسیدن به توافقی خوب، قوی و پایدار جدی هستیم و در صورت واقع بینی آمریکا ، توافق دست یافتنی است.

امیرعبداللهیان در ادامه اظهار داشت: مذاکره کننده ارشد ما همواره با ابتکار عمل و در مسیر تحقق توافقی قابل قبول گام بر می دارد و ما بر ادامه مذاکره تا رسیدن به توافق مبتنی بر واقع بینی مصمم هستیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج