۱۲۲۴۷۱۲
۱ نظر
۴۶۰
۱ نظر
۴۶۰
پ

ماجرای دزدانی که در پاتوق مالخر ساکن شدند

دو سارق جوان که از خرمشهر به مشهد آمده بودند، پس از دستگیری اعتراف کردند که برای ادامه گوشی قاپی ها در پاتوق مالخر اموال سرقتی ساکن شده اند.

روزنامه خراسان: دو سارق جوان که از خرمشهر به مشهد آمده بودند، پس از دستگیری اعتراف کردند که برای ادامه گوشی قاپی ها در پاتوق مالخر اموال سرقتی ساکن شده اند.

ماموران گشت نامحسوس کلانتری سپاد مشهد که با دستور سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری) طرح ویژه مبارزه با سرقت را آغاز کرده بودند، در تاریکی شب با دو جوان مقابل یکی از شهربازی های مشهد روبه رو شدند که در حال بازکردن قطعات یک دستگاه موتورسیکلت بودند. آنان بلافاصله با اجرای طرح مهار، دو جوان مظنون را به محاصره درآوردند و به مقر انتظامی هدایت کردند چرا که بررسی های تلفنی از مرکز فرماندهی حکایت از سرقتی بودن موتورسیکلت داشت. دو جوان ۱۸ و ۱۹ ساله که در دایره تجسس کلانتری مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفته بودند خود را از اهالی خرمشهر معرفی و اظهار کردند که از حدود دو ماه قبل به مشهد آمده اند و در یکی از مهمان پذیرها به امور نظافتی و خدماتی به مسافران اشتغال دارند و پلیس آن ها را اشتباهی دستگیر کرده است! اما وقتی با مدارک و اسناد انکارناپذیر روبه رو شدند چاره ای جز بیان حقیقت نیافتند. در این هنگام «سجاد» (یکی از متهمان) گفت: برای به دست آوردن پول بیشتر تصمیم به سرقت گرفتیم به همین دلیل نیز یک دستگاه موتورسیکلت را از هسته مرکزی شهر (اطراف حرم مطهر امام رضا (ع)) ربودیم و با آن گوشی قاپی می کردیم. زمانی که گوشی های سرقتی را به یک مرد جوان می فروختیم او پیشنهاد کرد برای ادامه روند گوشی قاپی، در منزل او ساکن شویم! ما هم که به دنبال محلی برای اجاره می گشتیم، پیشنهاد او را پذیرفتیم و این گونه عصرها برای گوشی قاپی از پاتوق بیرون می آمدیم و تاکنون سه دستگاه گوشی تلفن را از شهروندان سرقت کرده ایم. بعد از آن هم چون فکر می کردیم پلیس موتورسیکلت را شناسایی کند مشغول باز کردن قطعات قابل فروش آن بودیم که توسط ماموران کلانتری دستگیر شدیم.  بررسی های افسران ورزیده دایره تجسس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر سارقان با معرفی آنان به مراجع قضایی ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درود بر نیروهای امنیتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج