۱۲۲۴۸۷۶
۱۷۵۵
۱۷۵۵
پ

گاف عجیب شرکت، کارگر ساده را خوشبخت کرد

اشتباه بخش مالی یک شرکت تولیدکننده گوشت باعث شد یکی از کارگران خط تولید به صورت کاملا اتفاقی رقمی حدود ۳۳۰ برابر حقوق خود را دریافت کند. این کارگر اهل شیلی مبلغ واریزی را برداشته و بدون هیچ ردی ناپدید شده است.

دیجیاتو: اشتباه بخش مالی یک شرکت تولیدکننده گوشت باعث شد یکی از کارگران خط تولید به صورت کاملا اتفاقی رقمی حدود ۳۳۰ برابر حقوق خود را دریافت کند. این کارگر اهل شیلی مبلغ واریزی را برداشته و بدون هیچ ردی ناپدید شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که وی رقمی حدود ۱۸۰,۴۱۸ دلار (۱۶۵,۳۹۸,۸۵۱ پزو شیلی) دریافت کرده، در حالی که باید تنها ۵۴۵ دلار (۵۰۰۰۰۰ پزو شیلی) برایش واریز می‌شده است. گفته می‌شود بعد از آنکه این کارمند حقوق ۳۳۰‌ برابری را دریافت می‌کند، ابتدا به امور مالی مراجعه می‌کند و موضوع را اطلاع می‌دهد. بعد قرار می‌شود پول را به شرکت بازگرداند. اما ظاهرا وی تصمیم دیگری می‌گیرد و با پول‌ها ناپدید می‌شود.

گاف عجیب شرکت، کارگر ساده را خوشبخت کرد

واریز اشتباهی حقوق و ناپدید شدن یک کارمند اهل شیلی

گزارش‌ها حاکی از آن است که این کارمند در بخش تولید گوشت سرد کار می‌کرده است. هر چند رسانه‌های محلی نام وی را فاش نکرده‌اند، اما گفته می‌شود حقوق وی از مبلغ دریافتی بسیار کمتر بوده است.

به نظر می‌رسد یک اشتباه باعث شده مبلغی حدود 330 برابر پایه حقوق برای وی در نظر گرفته شود. وی این مبلغ را در تاریخ 30‌ ماه مه دریافت کرده و پس از آن اعلام کرده که از شغل خود استعفا می‌دهد. بعد از ارسال درخواست استعفا دیگری کسی از وی خبری ندارد و عملا با حقوق دریافتی 330‌ برابری خود ناپدید شده است.

روزنامه مالی Diario Financiero مستقر در سانتیاگو با انتشار گزارشی اعلام کرد که این فرد تنها 545 دلار باید از محل کار دریافت می‌کرده ولی به صورت تصادفی و ظاهرا به اشتباه 180,418 دلار دریافت کرده است. بعد از اینکه این کارمند متوجه اشتباه می‌شود به معاون امور مالی مراجعه کرده و موضوع را اطلاع می‌دهد. معاون مدیریت شرکت موضوع را به بخش منابع انسانی گزارش می‌دهد. وقتی آنها متوجه اشتباه محاسباتی می‌شوند، از وی می‌خواهند مازاد آن را بازگرداند.

این کارگر نیز قول می‌دهد تا روز بعد پول را بازگرداند. اما بعد از گذشت سه روز دیگر هیچ خبری از وی نمی‌شود و عملا ناپدید می‌شود. کارمند مربوطه استعفای خود را ازطریق وکیل برای شرکت مربوطه ارسال می‌کند.

البته حالا شکایت کیفری به اتهام اختلاس مالی برای وی تنظیم شده، با این حال هنوز دستگیر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج