جاباما
۱۲۲۵۴۹۴
۲ نظر
۳۰۷۹
۲ نظر
۳۰۷۹
پ

همکاری ستاره رئال با نیکول کیدمن و کارداشیان!

ستاره رئال مادرید در یک مراسم مد شرکت کرد.

خبرآنلاین: ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید تبدیل به اولین فوتبالیستی شد که در کت‌واک برند بالنزیاگا قدم می‌زند. این هافبک ۱۹ ساله در هفته مد پاریس حضور داشته و برای این غول بزرگ مد تبلیغ کرده است.

همکاری ستاره رئال با نیکول کیدمن و کارداشیان!

در این مراسم علاوه بر کاماوینگا ستارگان مشهوری چون نیکول کیدمن، کیم کارداشیان، نائومی کمپبل و دوآ لیپا هم حضور داشتند. او در شرایطی که در پایتخت فرانسه قدم می‌زد با یک کت مشکی و شلوار گشاد مشکی ظاهر شد. برند بالنزیاگا در بین فوتبالیست‌ها بسیار محبوب است و کاماوینگا هم با انتشار ویدیوهای پرتعداد نشان داد از حضور در این مراسم بسیار خوشحال است. او همچنین عکسی از هدیه ای که از بالنزیاگا دریافت کرده بود را به اشتراک گذاشت.

همکاری ستاره رئال با نیکول کیدمن و کارداشیان!

ستاره فرانسوی رئال مادرید شدیدا به مد علاقه‌مند است و در صفحه اینستاگرام خود هم این را نشان داده است. او مرتباً عکس‌هایی از خودش به اشتراک می‌گذارد که لباس‌های شیک پوشیده و حس علاقه‌اش به مد را نشان می‌دهد. برندهای گوچی، نایک و البته بالنزیاگا مورد علاقه این ستاره فاتح لیگ قهرمانان اروپا هستند.

این ستاره نوجوان تابستان گذشته با ۲۷ میلیون پوند از رن به رئال مادرید پیوست و مسیری طولانی را برای رسیدن به برنابئو طی کرده است.

والدین او به دلیل جنگ مجبور به فرار از کنگو شدند و کاماویگا در اردوگاه پناهندگان در آنگولا به دنیا آمد. او در دو سالگی به همراه دو برادر و دو خواهرش به فرانسه نقل مکان کرد، اما خانواده‌اش برای سکونت در کشور جدید سختی زیادی را متحمل شدند. آنها حتی مجبور شدند یک شب بدون سرپناه بخوابند تا اینکه خدمات اجتماعی به آنها کمک کند و در نهایت در بریتانی مستقر شوند. هم‌چنین خانه خانوادگی آنها در فرانسه در آتش سوزی در سال ۲۰۱۳ ویران شد که کاماویگا آن را انگیزه خود برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای می‌داند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      37 سال پیش با ازدواج مخالفت کردم چون باعث نابودی من می شد؟؟؟؟

    • علی

      چقدر زشته ، سیاه پوست برزنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج