جاباما
۱۲۲۰۷۸۴
۳۲۱
۳۲۱
پ

اشتباه بزرگ پرز؛ امباپه هرگز به رئال نمی‌آمد

بحث درباره چرخش ۱۸۰ درجه‌ای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، و پاسخ منفی او به رئال مادرید همچنان ادامه دارد.

ورزش سه: بسیاری از کسانی که امباپه را می‌شناسند می‌گویند او بسیار تغییر کرده است و اگر یک نفر در اسپانیا باشد که این بازیکن فرانسوی را به خوبی بشناسد، فلورنتینو پرز است. 

رییس باشگاه رئال مادرید در گفتگو با ال چیرینگیتو این موضوع را تایید کرده و مدعی شد که این مهاجم فرانسوی به فردی متفاوت تبدیل شده و بهترین تصمیم برای او همین بود که در پاری سن ژرمن بماند. 

واقعیت این است که این بازیکن آنچه که به گفته خودش رویای کودکی‌اش بود را از بین برد و زمانی این کار را انجام داد که با رسیدن به این رویا فاصله‌ای نداشت. او در یک قدمی رئال بود اما به این نتیجه رسید که بهترین اتفاق برای او این است که به ثروتمندترین فوتبالیست دنیا تبدیل شود و به این هدف هم دست پیدا کرد.

اشتباه بزرگ پرز؛ امباپه هرگز به رئال نمی‌آمد

با توجه به تمامی اتفاقاتی که رخ داده، سوال اینجاست که آیا کیلیان امباپه هرگز می‌خواست به رئال مادرید ملحق شود؟ تردید بسیاری در این زمینه وجود دارد. 

او پنج سال پیش چنین فرصتی را در اختیار داشت اما صحبت‌هایی درباره ترجیح خانواده‌اش و بازی در پاریس، پایتخت کشور خودش، مطرح شد و او تصمیم گرفت به پی اس جی برود. 

او در تابستان 2021 خواهان جدایی از پی اس جی بود اما این تصمیم را زمانی مطرح کرد که پنجره نقل و انتقالات بسته شده و این باشگاه نیز تمایلی به فروش او در آن بازه زمانی نداشت. 

اشتباه بزرگ پرز؛ امباپه هرگز به رئال نمی‌آمد

او از اول سپتامبر حاضر به تمدید قرارداد با پی اس جی نشد، شروع به ابراز علاقه به رئال کرد، رابطه مداومی با فلورنتینو پرز را شکل داد، به دنبال گرفتن تایید از کریم بنزما بود و در نهایت وقتی به سانتیاگو برنابئو آمد مانند یک قهرمان از او استقبال شد. 

در چند ماه گذشته بارها شایعاتی درباره پیشنهادهای مطرح شده به این بازیکن به گوش رسید اما او این پیشنهادها را رد کرد تا  در نهایت به چیزی که می‌خواست و یک پیشنهاد باورنکردنی و جذاب دست پیدا کرد. آیا این شبیه به همان اتفاقی نبود که پنج سال پیش رخ داد؟ همینطور بود اما این بار تصمیم او کاملا شخصی بود.

اشتباه بزرگ پرز؛ امباپه هرگز به رئال نمی‌آمد

امباپه با این تصمیم ثابت کرد که در زندگی حرفه‌ای بسیار بچگانه رفتار می‌کند و تنها چیزی که برایش اهمیت دارد این است که در مرکز توجه باشد و در واقع همیشه همین خواسته را داشته و تغییر زیادی نکرده است.

برای رئال مادرید، این بازیکن فرانسوی دیگر به تاریخ پیوسته است اما ممکن است این شرایط نیز تغییر کند. این فوتبال است و او یکی از بهترین بازیکنان دنیا به حساب می‌آید و بسیاری باور دارند که چشم پوشیدن از کیفیت او برای رئال مادرید دشوار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج