۱۲۲۵۷۳۲
۴۳۹
۴۳۹
پ

کاهش قیمت انواع سکه در بازار

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به کاهش ۶۷ دلاری انس جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا در بازار کاهشی بود و حباب سکه ۸۰ هزار تومان کم شد.

ایرنا: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به کاهش ۶۷ دلاری انس جهانی طلا، قیمت انواع سکه و طلا در بازار کاهشی بود و حباب سکه ۸۰ هزار تومان کم شد.

محمد کشتی آرای درخصوص تحولات بازار طلا اظهارداشت: هفته گذشته در مجموع کاهشی بود به خصوص از بعدازظهر چهارشنبه تا پنجشنبه انس جهانی طلا ۶۷ دلار کاهش یافت که این رقم بی‌سابقه است.

وی افزود: نرخ ارز نیز در هفته گذشته افت داشت که این دو عامل موجب کاهش قیمت انواع سکه و طلا شد این در حالی بود که تقاضا برای خرید در بازار طلا به دلیل مناسبت‌های قبل ماه محرم تقاضا برای خرید وجود دارد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در آخرین معاملات هفته گذشتهسکه طرح قدیم ۲۵۰ هزار تومان ، سکه طرح جدید ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۲۵۰ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی داشت.

وی ادامه اد: سکه‌های یک گرمی ۱۵۰ هزار تومان، هر مثقال طلای آب شده ۱۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را در هفته گذشته ثبت کردند.

کشتی آرای بیان کرد: با توجه به کاهش ۸۲۰ تومانی قیمت هر دلار در هفته گذشته حباب سکه در دومین هفته تیرماه ۸۰ هزار تومان کاهش یافت و به یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید.

وی اظهارداشت: در هفته آینده نیز قیمت ارز تحت تاثیر مذاکرات قرار دارد و قیمت جهانی طلا هم به دلیل نوسانات قیمت نفت، تورم جهانی و نرخ بهره در آمریکا است و پیش‌بینی می‌کنیم تا دو روز آینده قیمت‌ها در بازار طلا تغییر قابل توجهی نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج