۱۲۲۵۸۴۳
۲ نظر
۱۹۷۳
۲ نظر
۱۹۷۳
پ

مردم از دولت رئیسی ناامید شده‌اند، چون ...

حجت الاسلام مرادبیگی گفت: هم اکنون در بازار ، قیمت کالا و مواد غذایی با هم تفاوت دارد و با نظارت دقیق و مستمر در کارخانه ها و بازارها قطعاً این اختلاق قیمت کنترل و تورم کاهش پیدا می کند.

ایرنا: حجت الاسلام مرادبیگی گفت: هم اکنون در بازار ، قیمت کالا و مواد غذایی با هم تفاوت دارد و با نظارت دقیق و مستمر در کارخانه ها و بازارها قطعاً این اختلاق قیمت کنترل و تورم کاهش پیدا می کند.

امام جمعه موقت ایلام گفت: با وجود تلاش دولت برای رفع مشکلات اما اطلاع رسانی در خصوص این خدمات به خوبی صورت نمیگیرد.

حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دولت در اطلاع رسانی بحث معیشت مردم بسیار ضعیف است هرچند زحمات زیادی در ارتباطات سیاسی و داخلی انجام می دهد اما اطلاع رسانی ضعیف است و همین امر سبب ناامیدی مردم می شود.

وی افزود : ضعف ها بزرگ نشان داده می شوند و نقطه قوت ها نیز و همین امر سبب نارضایتی و عدم اطلاع مردم از این خدمات می شود.

حجت الاسلام مرادبیگی ادامه داد: دولت ماهانه ۵۰ هزار میلیارد تومان دیون و بدهکاری هلی دولت قبلی را بازپرداخت میکند و از این رقم که بسیار کلان نیز می باشد اطلاع رسانی صورت نمی گیرد.

امام جمعه موقت ایلام گفت: از دولت تقاضا می شود با اطلاع رسانی وسیع نظارت مستمری بر کارخانه ها و بازار داشته باشد چرا که در صورت بازرسی و نظارت بسیاری از گرانی ها کاهش پیدا می‌کند.

مردم از دولت رئیسی ناامید شده‌اند، چون ...

وی با بیان اینکه دلیل گرانی ها همان افراد سودجو و محتکر هستند، اظهار داشت: هم اکنون در بازار قیمت کالا و مواد غذایی با هم تفاوت دارد و با نظارت دقیق و مستمر در کارخانه ها و بازارها قطعاً این اختلاق قیمت کنترل و تورم کاهش پیدا می کند.

امام جمعه موقت ایلام یادآور شد: باید نظارت مستمر انجام شود تا مشکلات اقتصادی مردم کاهش پیدا کند و دولت بتواند طرحی را که آغاز کرده را به نتیجه برساند.

حجت الاسلام مرادبیگی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص حجاب و عفاف در جامعه گفت: یکی از احکام ضروری اسلام حجاب است و اهل سنت و شیعه قائل بر وجود حجاب هستند و آن را از ضروریات دین می دانند.

امام جمعه موقت ایلام اظهار داشت: وضعیت حجاب در جامعه ما باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در هر سنی به ما تکلیف شده از نظر دینی چگونه با این موضوع و آموزش آن به فرزندانمان رفتار کنیم.

وی افزود: خاموش کردن صدای اسلام با لگد مال کردن حجاب و هرزگی صورت می گیرد و دشمنان بدنبال این فریضه دینی هستند که یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

حجت الاسلام مرادبیگی ضمن تبریک عید قربان و روز عرفه و تاکید به برگزاری باشکوه این فریضه الهی گفت: چنانچه جامعه ای بدنبال ایمان و تقوا باشد خداوند برکات آسمان را بر آن جامعه نازل می کند و روز عرفه روز نیایش و دعا و مضامین است که بزرگان ما در این مورد سفارش به تأسی از اهل بیت و دعای عرفه دعوت می کنند.

امام جمعه موقت ایلام اظهار داشت: خداوند از عبادت ما بی نیاز است، اگر بخواهیم این دست نیاز ما از طرف خداوند پر شود، با عبادت میسر است چرا که عبادت منفعت و آثارش به خود بشر برمی گردد.

حجت الاسلام مرادبیگی اضافه کرد: جریان عبادت تنها نماز و روزه نیست و نباید فقط به این ها بسنده کرد بلکه تفکر، زبان نرم، امر به معروف و نهی از منکر و نگاه کردن به چهره پدر و مادر از برجسته ترین عبادت هاست که در اسلام به آن سفارش شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نه چرا؟مگه کم فقروبدبختی برای مردم فراهم کرد؟

    • سربندر

      از کدوم دولت نامید نبودن.....از همه دولت ها ناامید بودند و هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج