۱۲۲۵۸۷۸
۱۲۶۴
۱۲۶۴
پ

آغاز رزمایش تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر

عفاف شامل همه مخاطبان جامعه و برای همه سنین وجود دارد و در آموزه‌های دینی دستوراتی برای آن از دوران نوزادی تا بزرگسالی دختر و پسر از جمله عفت در کلام، پوشش و روابط مطرح شده است.

عصرایران: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند از اجرای ۷۰ برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد و گفت: رزمایش تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان دماوند اجرا می‌شود.

غلامرضا نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم جامعه و انقلاب اسلامی احیای معارف دینی است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین معارف دینی، امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: این امر شأن گسترده‌ای در همه موضوع‌های اجتماعی دارد و یکی از موضوع‌هایی که در جامعه اسلامی به طور ویژه به آن پرداخته می‌شود، بحث عفاف و حجاب است.

عفاف و حجاب نیاز همیشگی ماست/ ۲۵ دستگاه در فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب مسؤولیت دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند ادامه داد: عفاف شامل همه مخاطبان جامعه و برای همه سنین وجود دارد و در آموزه‌های دینی دستوراتی برای آن از دوران نوزادی تا بزرگسالی دختر و پسر از جمله عفت در کلام، پوشش و روابط مطرح شده است.

نجفی تصریح کرد: عفاف و حجاب نیاز همیشگی ماست که باید در طول سال به آن پرداخته شود، اما واقعه مسجد گوهرشاد در 21 تیرماه تقویم رسمی کشور به عنوان هفته عفاف و حجاب نام‌گذاری شده که باید بیش از پیش این مناسبت مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متعددی توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی پیش‌بینی شده است؛ طبق مصوبه شورای انقلاب فرهنگی 25 اداره و نهاد در بحث عفاف و حجاب مسئولیت دارند و آنان موظف هستند که وظایف خود را انجام دهند.

عمده برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در قالب فرهنگ‌سازی است/ بعضی گردشگران شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند با بیان اینکه 70 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در این ناحیه جهت اجرا پیش‌بینی شده است، افزود: عمده برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در قالب فرهنگ‌سازی و یکی از این برنامه‌ها، پیاده‌روی و تجمع‌هایی با عنوان «مادران؛ مدافعان حریم خانواده» است که در سه شهر دماوند، رودهن و آبسرد برگزار خواهد شد.

نجفی گفت: در خصوص منکرات در جامعه، بحث تیم‌های تذکرهای لسانی متشکل از گروه‌های مردمی دغدغه‌مند پیش‌بینی شده که این تیم‌ها در بستر قانونی و با حضور ضابطان قضایی و در معیت کارشناسان دینی طی هفته عفاف و حجاب در سطح جامعه حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقلیم و گردشگر پذیر بودن شهرستان دماوند در ایام تابستان، بعضاً افرادی بدون رعایت شئونات اسلامی در تفرجگاه‌های این شهرستان پیدا می‌کنند که در کنار دیگر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب، تذکر لسانی نیز در راستای امر به معروف و نهی از منکر انجام خواهد شد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج