adexo3
۱۲۲۷۴۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

توقیف موسسات تولیدکننده مانتوی پرچم ایران

دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس در پی اقدام توهین آمیز و غیر قانونی دو موسسه که اقدام به رونمایی از ۴ طرح مانتو بدون کسب مجوز قانونی از این کارگروه کرده بودند، بیانیه ای را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر: دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس در پی اقدام توهین آمیز و غیر قانونی دو موسسه که اقدام به رونمایی از ۴ طرح مانتو بدون کسب مجوز قانونی از این کارگروه کرده بودند، بیانیه ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: کارگروه ساماندهی مد و لباس بر اساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، در سال های اخیر از فعالان و مروجان فرهنگ اعلای اسلامی کشورمان حمایت های زیادی را انجام داده و هم اکنون و در آینده نیز بر عهد و پیمان خود با مردم ایستاده تا هدف اصلی فعالیت این کارگروه، یعنی ترویج الگوهای نهادینه شده دینی و اسلامی در کشور را دنبال کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: موسسات "خانه مد" و "ویولت" بدون اخذ مجوز های قانونی اقدام به عمل مذکور کرده اند. متاسفانه در روزهای گذشته شاهد رونمایی غیرقانونی و بدون مجوز این دو موسسه بودیم که در این نمایش ها، از پرچم مقدس جمهوری اسلامی الهام گرفته شده بود و به ساحت ارزشمند این نماد ملی توهین شده بود که در این اقدام کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، بلافاصله با برخورد قانونی و بر اساس موازین مصوب، از ادامه فعالیت هر دو موسسه جلوگیری کرده و در حال بررسی برای اخذ تصمیم های لازم در این باره است.

کارگروه ساماندهی مد و لباس همچنین در این بیانیه آورده است: جایگاه قانونی موسسات تک منظوره بر اساس موازین اسلامی کشور عزیزمان پیش بینی شده است و بر این اساس است که کمترین اقدام غیر قانونی و دور از موازین اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی با واکنش موثر و سریع این کارگروه رو به رو خواهد شد.

در ادامه این ببانیه امده است: پس از احراز تخلف از سوی این موسسات، جلسه ای با حضور مدیران مسوول موسسات فوق برگزار شده و ضمن پذیرش اشتباه و تخلف انجام شده مسوولیت قانونی و عوارض مربوطه توسط ایشان بر عهده گرفته شده است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: لازم می دانیم به مردم شریف و مومن کشورمان بار دیگر اطمینان خاطر بدهیم که کلیه فعالیت های موسسات زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و همه فعالیت هایی که انجام می شود نیاز به دریافت مجوز قانونی از سوی این کارگروه را داراست و در این مسیر کمترین اغماض را با متخلفان نخواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج