۱۲۲۷۸۲۸
۳ نظر
۱۳۰۸
۳ نظر
۱۳۰۸
پ

انهدام ۲باند بزرگ سرقت خانه در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام ۲ باند سارقان حرفه ای منزل در شرق تهران خبر داد‌ و گفت: در این رابطه ۵ سارق دستگیر و متهمان به ۱۵ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

رکنا: سرهنگ کارآگاه " عل ولیپور گودرزی " اظهار کرد: با وقوع سرقت های متوالی منزل در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، سرقت های توسط اعضای  ۲ باند سرقت در مجموع شامل ۵ سارق به صورت حرفه‌ای انجام شده است و متهمان  اموال با ارزش داخل خانه‌های شهروندان در شرق تهران را سرقت کرده‌اند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در نخستین گام به سراغ بازبینی دوربین‌های مداربسته رفتند و به مشاهده لحظه به لحظه فیلم صحنه‌های سرقت پرداختند که درپی این اقدام، هویت سارقان شناسایی شد.

موفقیت در دستگیری سارقان  حرفه ای منزل

این مقام انتظامی ادامه داد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با رصد‌های اطلاعاتی گسترده اطلاعاتی را آغاز کنند که در ادامه مخفیگاه سارقان را در نقاط مختلف تهران شناسایی و با کسب مجوز‌های لازم قضائی در عملیات‌های همزمان و منسجم موفق به دستگیری سارقان حرفه‌ای شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۱۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در شرق تهران به ارزش ۵ میلیارد ریال  اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان جهت کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      پدری که زن و بچه اش گرسنه هستن یا جوانانی که بیکار و بی پول هستن و مادرانی که توانایی اداره زندگی را ندارن مسلما دست به خلاف میزنن حالا سرقت باشه یا خفت گیری یا تنفروشی و.......

    • اردیبهشت

      اوا مگه شرق تهران پلیس داره ما که در تهران بزرگ تا بحال ندیدیم

    • بینام

      هر روز این همه دزد میگیرید دیگه در کشور دزد نمیماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج