۱۲۲۷۸۹۸
۲۸۱۵
۲۸۱۵
پ

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

همه ی ما سلبریتی محبوبی داریم و همین موضوع باعث می شود کمی درباره ی شخصیتی که در پس وجهه ی عمومی او وجود دارد، بدانیم.

روزیاتو: همه ی ما سلبریتی محبوبی داریم و همین موضوع باعث می شود کمی درباره ی شخصیتی که در پس وجهه ی عمومی او وجود دارد، بدانیم. مثلاً دانستن اینکه اِما واتسون در زمان ساخت فیلم های «هری پاتر» به همبازی اش تام فلتون علاقه پیدا کرده بود، او را تنها برایمان عزیزتر می کند.

با چند حقیقت کمتر شنیده شده درباره ی سلبریتی های هالیوودی همراه باشید.

۱- نیکلاس کیج ۲۰ میلیون دلار گرفت تا نقش سوپرمن را بازی کند

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

چیزی نمانده بود که نیکلاس کیج نقش سوپرمن را بازی کند، آن هم با قصه ای که در آن سوپرمن دیگر قدرت پرواز نداشت اما کماکان می توانست با یک عنکبوت غول پیکر بجنگد و جلویش بایستد. اسم این فیلم «زندگی سوپرمن» (Superman Lives) بود اما تهیه کنندگان استودیوی فیلمسازی وارنر برادرز در آخرین لحظه پروژه را لغو کردند. با این حال، کیج به خاطر نوع قراردادش، ۲۰ میلیون دلار پول گرفت و بعدها نام سوپرمن، کال-اِل را روی پسرش گذاشت.

۲- نیکول کیدمن ترس بیمارگونه ای از پروانه ها دارد

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

نیکول کیدمن هیچ مشکلی با بیرون پریدن از هواپیما یا حتی گذاشتن سوسک روی بدنش ندارد، اما تحمل پروانه ها و شبپره ها را ندارد. به ترس از پروانه ها، لپیدوپتروفوبیا (Lepidopterophobia) گفته می شود و کیدمن اذعان کرده توان غلبه بر این ترس را ندارد، با آنکه برای این کار تلاش هم کرده است. او نمی تواند حس بدن پروانه ها را تحمل کند و علت این ترس را دیدن پروانه هایی بسیار بزرگ در دوران کودکی اش در استرالیا می داند.

۳- متیو مک کانهی دئودورانت نمی زند

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

متیو مک کانهی مدت زیادی است که از دئودورانت استفاده نمی کند و معتقد است که یک مرد باید مثل یک مرد بو دهد. همبازی او، ایوت نیکول براون می گوید مک کانهی بوی «گرانولا و یک زندگی خوب» را می دهد.

۴- جنیفر لارنس یک خالکوبی برای یادآوری آب خوردن به خودش دارد

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

جنیفر لارنس مانند همبازی اش، لیام همسورث در فیلم های «بازی های مرگبار» (Hunger Games) نماد شیمیایی آب، H2O را روی دستش خالکوبی کرده است.

لارنس می گوید ایده ی پشت این خالکوبی آن بود که هر وقت چیزی را در دستش گرفت یادش بیافتد که باید آب بخورد. جالب آنکه این خالکوبی درست هم کشیده نشده، چون عدد ۲ در پایین H و O قرار گرفته است.

۵- لئوناردو دیکاپریو ربطی به مونالیزا دارد

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

نام لئوناردو دیکاپریو از نام لئوناردو داوینچی، نقاش شهیر گرفته شده است و داستان جالبی هم دارد. دیکاپریو می گوید وقتی والدینش در سفر ماه عسل خود به گالری اوفیتزی در شهر فلورانس ِ ایتالیا رفته بودند، مادرش او را باردار بود. در آنجا مشغول تماشای نقاشی ای از داوینچی بودند که دیکاپریو شروع به زدن لگدهای محکمی به شکم مادرش کرد. پدر دیکاپریو که خود یک هنرمند است، تصمیم گرفت نام این نقاش بزرگ را روی فرزندشان بگذارد.

۶- رامی ملک برادر دوقلویی به نام سامی دارد

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

رامی ملک برادر دوقلویی به نام سامی دارد که از شباهت بسیار زیادی به او برخوردار است اما زندگی کاملاً متفاوتی دارد. سامی دو مدرک تحصیلی در رشته های ادبیات و فرهنگ آمریکا و مطالعات آفریقایی-آمریکایی دارد و به کار تدریس مشغول است. او گاهی به همراه رامی در مراسم های فرش قرمز شرکت می کند.

۷- لرد، خواننده ی مشهور یک صفحه اینستاگرام درباره ی پیاز سوخاری دارد

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

لرد، فقط یک خواننده نیست و درباره ی پیازهای سوخاری رستوران ها هم در اینستاگرام نظر می دهد. او صفحه ای به نام OnionRingsWorldwide دارد که به صورت ناشناس در آن فعالیت می کرد و تا قبل از لو رفتن هویتش، ۴ پست در آن گذاشته بود. پس از این اتفاق، لرد این صفحه را غیر فعال کرد اما بعد از ۳ سال آن را بازگرداند و انتشار پست در آن را از سر گرفت.

۸- اد شیرن یک خالکوبی بزرگ به شکل شیر روی قفسه سینه اش دارد

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

اد شیرن از طرفداران پروپاقرص خالکوبی است و خالکوبی بزرگ شیر روی قفسه سینه اش تنها یکی از خالکوبی های رنگی زیادی است که روی بدن خود دارد.

ماجرای این خالکوبی هم از قرار معلوم به کنسرت ۳ روزه ی شیرن در ورزشگاه ومبلی لندن مربوط می شود که تمامی بلیت هایش به سرعت فروش رفت. و از آنجایی که نماد ملی کشور انگلیس، شیر است، او این خالکوبی را به یاد این اتفاق روی بدن خود حک کرد.

۹- به جنیفر آنیستون پیشنهاد کار در برنامه «پخش زنده شنبه شب» را داده بودند

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

پیش از سریال «دوستان» (Friends) پیشنهاد کار در برنامه «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) را به جنیفر آنیستون داده بود. او اما این پیشنهاد را با رفتن پیش تهیه کننده ی برنامه، لورن مایکلز و انتقاد از این برنامه به خاطر عدم استفاده از نیروهای زن از دست داد. آنیستون اما به جایش نقش «ریچل گرین» در سریال «دوستان» را گرفت که موفقیت زیادی برایش رقم زد.

۱۰- میشل فایفر اعتقاد داشت با نور خورشید می تواند به حیات خودش ادامه دهد

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

میشل فایفر در اوایل ورودش به هالیوود، عضو گروهی شده بود که معتقد بودند بدن انسان به آب و غذا نیاز ندارد و نور خورشید برای ادامه ی حیات کفایت می کند. خوشبختانه فایفر خیلی زود به اشتباه خود پی برد و با کمک همسر اولش، پیتر هورتون این تفکر را کنار گذاشت.

۱۱- یک حشره هست که به نام بیانسه نامگذاری شده است

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

آدم ها روش های مختلفی برای تحسین سلبریتی ها دارند و وقتی محققی به نام برایان لسرد نوعی مگس کشف کرد که موهایی طلایی رنگ روی پشتش دارد، با خود فکر کرد که آنقدری «جذاب» (Bootylicious / نام یکی از آهنگ های بیانسه) هست که نام خواننده ی این آهنگ را روی آن بگذارد. نام کامل این حشره Scaptia (Plinthina) beyonceae است.

۱۲- اوا مندس می خواست راهبه شود

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

اوا مندس زمانی می خواست راهبه شود اما بعداً تصمیمش عوض شد، البته این موضوع ارتباطی به رایان گاسلینگ نداشت. مندس می گوید وقتی خواهر بزرگ ترش به او گفت که پولی به راهبه ها نمی دهند، رویایش برای پیوستن به صومعه به پایان رسید. او می خواست برای مادرش خانه بخرد و حالا فهمیده بود با راهبه شدن به این آرزو نخواهد رسید. البته رایان گاسلینگ هم حتماً از این اتفاق خوشحال است.

۱۳- اِما استون معتقد است روح پدربزرگ مرحومش همیشه با او است

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

اِما استون اعتقاد زیادی به دنیای متافیزیک دارد و در «برنامه آخر وقت با دیوید لترمن» (Late Show with David Letterman) اذعان کرد که چند تجربه ی ماوراء الطبیعه هم داشته است. او اعتقاد دارد که روح پدربزرگ مرحومش همیشه با او است. استون وارد جزئیات نشد و گفت داستانش مفصل است اما قویاً به این موضوع اعتقاد دارد.

۱۴- جورج کلونی برای یکی از نقش هایش تنها ۳ دلار دستمزد گرفت

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

جورج کلونی از موفقیت یک فیلم آنقدر مطمئن بود که قبول کرد برای کارش در آن تنها ۳ دلار بگیرد تا فیلم حتماً ساخته شود. او برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم «شب بخیر و موفق باشید» (Good Night and Good Luck) و بازی در آن مجموعاً ۳ دلار گرفت. این فیلم نامزد جایزه اسکار شد. کلونی در این فیلم علاقه اش را به پول ترجیح داد.

۱۵- دنیل رادکلیف از درو بریمور خوشش می آمد

۱۵ حقیقت باورنکردنی درباره سلبریتی‌های محبوب

دنیل رادکلیف اخیراً اذعان کرده مدت ها از درو بریمور و دوست صمیمی اش، کامرون دیاز خوشش می آمد. او همچنین گفت که تصاویر آن ها را به دیوار اتاقش چسبانده بود، با آنکه در همان دوران با ارین دارک، بازیگر آمریکایی در رابطه ی عاشقانه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج