۱۲۲۸۱۷۸
۲۶۵
۲۶۵
پ

آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به تردد روان در همه جاده‌های کشور گفت: تردد در محورهای مواصلاتی بدون مشکل انجام می‌شود و مداخلات جوی خاصی در جاده‌ها دیده نمی‌شود.

ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به تردد روان در همه جاده‌های کشور گفت: تردد در محورهای مواصلاتی بدون مشکل انجام می‌شود و مداخلات جوی خاصی در جاده‌ها دیده نمی‌شود.

آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های شمالی

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در محورهای شمالی کشور  تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت به صورت رفت و برگشت برقرار است و مشکلی برای جابجایی خودروها دیده نمی‌شود.

وی اشاره به وضعیت انسداد شریانی محورهای کشور اضافه کرد: تنها محور ریگان – ایرانشهر در وضعیت انسداد شریانی قرار دارد و این حالت برای دیگر محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره مسدودیت فصلی جاده‌های کشور گفت: دو محور در حال حاضر به صورت فصلی مسدود هستند. این دو محور  جاده‌های هشتگرد - طالقان و  لاسم – ارجمند هستند و چنین وضعیتی در دیگر محورهای کشور گزارش نشده است‌.

شیرانی درباره وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور گفت: هیچ یک از محورها دارای مداخلات جوی نیستند و تردد بدون وجود پدیده جوی خاصی برقرار است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج