جاباما
۱۲۲۸۸۸۸
۷۷۱
۷۷۱
پ

واکنش کاخ سفید به سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا

جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا روز چهارشنبه گفت که مبتلا به سرطان است و دفتر مطبوعاتی کاخ سفید را مجبور کرد تا خیلی سریع توضیح دهد که منظور او درمان سرطان پوستی است که قبل از شروع به کار در سال گذشته پیگیر آن بوده است.

همشهری آنلاین: به نقل از نیویورک پست، این اظهارات در ابتدا به نظر می‌رسید که یک اعلامیه خیره‌کننده بهداشتی در طول یک سخنرانی در مورد گرمایش جهانی باشد که در آن رئیس‌جمهوری انتشار گازهای گلخانه‌ای از پالایشگاه های نفت در نزدیکی خانه دوران کودکی خود را توصیف می‌کرد.

بایدن گفت: «به همین دلیل است که من و بسیاری از افراد دیگری که با آنها بزرگ شده‌ام، سرطان داریم و چرا برای طولانی‌ترین زمان (ایالت) دلاوِر بالاترین نرخ سرطان را در کشور داشت.»

مشخص نیست که چرا بایدن از زمان حال برای توصیف تجربه خود با سرطان استفاده کند.

سرطان پوست بسیار شایع است، به‌ویژه در میان افراد مسن که در جوانی از ضد آفتاب استفاده نمی‌کرده‌اند و به طور کلی تهدیدکننده زندگی نیست.

دکتر کوین اوکانر، پزشک بایدن، سال گذشته گزارشی از سلامت او منتشر کرد که در آن اشاره‌ای به اینکه رئیس‌جمهوری از سرطان رنج می‌برد، نشده بود.

اوکانر در مورد بیمارش که نجات غریق سابق استخر شنا بوده است، نوشت: «به خوبی ثابت شده که پرزیدنت بایدن در دوران جوانی خود زمان زیادی را زیر نور خورشید گذرانده است.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج