۱۲۲۸۸۹۵
۵۶۴۰
۵۶۴۰
پ

مازیار لرستانی در کنار پدر و مادرش

​او با اشاره به این نکته که درس کارگردانی خوانده است، گفته بود: «من لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس سینما گرفته‌ام. ۶-۷ تا کار تله و یک سریال برای گروه کودک ساخته‌ام و در آستانه ساخت اولین فیلم سینمایی بلندم هستم.

عصر ایران: تصویری از مازیار لرستانی در کنار پدر قاضی و مادر دبیرش را مشاهده کنید.

مازیار لرستانی در کنار پدر و مادرش

آیا مازیار لرستانی از سینما حذف خواهد شد؟

پس از انتشار خبر تطبیق جنسیت شرعی و قانونی شهره لرستانی در فضای مجازی، برخی سینماگران به او تبریک گفتند و حتی برخی از آن‌ها استقبال کردند که از او در فیلم‌های بعدی‌شان با جنسیت متفاوت استفاده کنند اما سابقه نشان داده است که این روند اتفاق سخت و غیر قابل پیش‌بینی در سینما و خصوصا تلویزیون ایران است.

اما لرستانی در یکی از برنامه‌های «دورهمی» در سال ۹۶ درباره علاقه‌اش به کارگردانی و در پاسخ به این سوال که چگونه کار بازیگری را شروع کرده؟ چنین گفته بود: «بازیگری اولین شاخصه‌ای بود که در من می‌شناختند، ولی طبیعتا آن چیزی که خودم دوست دارم، کارگردانی و نویسندگی است و آن را بیشتر از بازیگری دوست دارم.»

او با اشاره به این نکته که درس کارگردانی خوانده است، گفته بود: «من لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس سینما گرفته‌ام. ۶-۷ تا کار تله و یک سریال برای گروه کودک ساخته‌ام و در آستانه ساخت اولین فیلم سینمایی بلندم هستم.

البته سال‌هاست اگر باد و مه و خورشید و فلک بگذارند، می‌خواهم شروع کنم و شما می‌دانید که چقدر کار سختی است و همش بخاطر یک مشت دلار ناقابل و بی‌ارزش کار هنری روی زمین می‌ماند و نمی‌شود. اگر بشود، امسال اولین فیلم بلند سینمایی‌ام با عنوان «فال» را می‌خواهم بسازم. »

که به نظر می‌رسد ساخت این فیلم سینمایی به سرانجام نرسید.

سابقه تطبیق جنسیت شرعی و قانونی در عالم هنر به سال‌ها قبل برمی‌گردد که فرزانه ارسطو از هنرمندان فعال عرصه تئاتر به نام سامان ارسطو تغییر جنسیت داد و حتی فیلم – تئاتر مستندی به نام «همتون منو میشناسین» براساس زندگی او ساخته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج