۱۲۲۹۰۰۷
۸۲۰
۸۲۰
پ

ماجرای به کما رفتن زن باردارِ شمالی چه بود؟

دانشگاه علوم پزشکی گلستان به خبرهای منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر به کما رفتن یک مادر باردار بر اثر قصور پزشکی در بیمارستان علی‌آباد کتول واکنش نشان داد.

ایسنا: دانشگاه علوم پزشکی گلستان به خبرهای منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر به کما رفتن یک مادر باردار بر اثر قصور پزشکی در بیمارستان علی‌آباد کتول واکنش نشان داد.

ماجرای به کما رفتن زن باردارِ شمالی چه بود؟

چند روز گذشته خبر به کما رفتن یک زن باردار به علت قصور پزشکی در بیمارستان علی‌آباد کتول (واقع در استان گلستان) در فضای مجازی دست به دست شد، در خبرها عنوان شد که حال این زن جوان به دلیل عدم بررسی دقیق کادر درمانی بیمارستان بقیه‌الله الاعظم این شهرستان وخیم شد و در نهایت بیمار به کما فرو رفت.

این موضوع در نشست خبری چند روز گذشته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با رسانه ها هم مطرح شد که «سعید گل فیروزی» ضمن اظهار بی اطلاعی اعلام کرد دانشگاه علوم پزشکی پس از بررسی ابعاد ماجرا، جزئیات آن را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان هم امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد:

در پاسخ به اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر قصور در ارائه خدمات پزشکی به مادر باردار در بیمارستان بقیه‌الله الاعظم علی‌آباد کتول، به اطلاع می‌رساند؛ بیمار خانم ۳۸ساله بود که در روز ۲۴ تیر با شکایت مسمومیت غذایی به اورژانس مراجعه کرد و توسط پزشک ویزیت شد و اقدامات درمانی برای وی آغاز شد که با رضایت شخصی و هماهنگی با آمبولانس خصوصی، بیمارستان علی‌آباد کتول را ترک و به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مراجعه کرد که در آنجا با تشخیص حاملگی خارج رحم تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از چند روز ترخیص شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لازم به ذکر است که موقع مراجعه به بیمارستان علی‌آباد، همراهان و همچنین بیمار اطلاعی از بارداری نداشتند و بیمار در طول درمان به هیچ وجه در کما نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج