۱۲۲۹۲۲۵
۸۷۱
۸۷۱
پ

تفریح معمولِ ایرانی‌ها در زاینده‌رود ممنوع شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: طرح جمع‌آوری قلیان‌فروشان حاشیه زاینده‌رود با همکاری تمام دستگاه‌ها در حال اجرا است.

همشهری آنلاین: مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: طرح جمع‌آوری قلیان‌فروشان حاشیه زاینده‌رود با همکاری تمام دستگاه‌ها در حال اجرا است.

روح‌الله ابوطالبی در این باره افزود: با توجه به نارضایتی شهروندان مبنی بر آلوده شدن محیط ناشی از ایجاد پاتوق در حاشیه زاینده‌رود، طی هماهنگی صورت گرفته با معاون دادستان و با توجه به نظریه اداره بهداشت در خصوص آلوده بودن محیط و همچنین با توجه به شرایط خاص ویروس کرونا که قلیان یکی از عوامل انتقال ویروس است، جمع‌آوری قلیان‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: حسب دستور مقام قضائی مبنی بر جمع‌آوری قلیان‌ها، طرح با همکاری دستگاه قضائی، اداره بهداشت شهرستان اصفهان، عوامل انتظامی و شهرداری اصفهان آغاز شده است و با توجه به تذکرات قبلی به این افراد، شهرداری نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌کند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت: طبق قانون شهرداری‌ها، هرگونه سد معابر عمومی و استفاده از معابر و پارک‌ها در جهت استفاده شخصی و کسب درآمد تخلف محسوب می‌شود و طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد راسا نسبت به آزاد کردن محل متصرف شده اقدام کند.

او با بیان اینکه عرضه قلیان، علاوه بر آلوده کردن محیط برای مردم، چهره تفرجگاه‌های شهر را در منظر گردشگران بسیار زشت و ناپسند نشان می‌دهد، به افراد خاطی متذکر شد از هرگونه سد معبر و دست‌فروشی نیز خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج