۱۲۲۹۸۲۸
۲۳۶۰
۲۳۶۰
پ

شیوه جدید؛ بلاگری با شهرت همسر!

فوتبالیست‌ها، بازیگرها، خواننده‌ها، اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و چهره‌های معروف، خیلی اوقات به همسرشان کمک می‌کنند تا با افزایش دنبال کننده ها برای خودشان تبلیغ بگیرند و درآمد بالایی داشته باشند.

خراسان: فوتبالیست‌ها، بازیگرها، خواننده‌ها، اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و چهره‌های معروف، خیلی اوقات به همسرشان کمک می‌کنند تا با افزایش دنبال کننده ها برای خودشان تبلیغ بگیرند و درآمد بالایی داشته باشند. اوضاع هم ظاهرا بر وفق مراد آن‌هاست چون صفحه‌هایشان خیلی سریع رشد می‌کند، دیده می‌شود، تبلیغات می‌گیرد و ... چهره‌های معروفی که کار و حرفه خودشان را دارند و همسران آن‌ها با نشان دادن پشت صحنه زندگی سلبریتی‌ها، نمایش ثروت و تجملات به بلاگرهای جدی و فعال در فضای‌مجازی تبدیل شده‌اند. چهره‌هایی که گاه با استفاده از نام همسرجان، حاشیه‌های زیادی به راه می‌اندازند و با همین حواشی چندصدهزار فالوئر به صفحه‌های‌شان اضافه می‌کنند. در پرونده امروز زندگی‌سلام، سلبریتی‌هایی را مرور می‌کنیم که همسران آن‌ها در فضای‌مجازی مخاطب زیادی دارند و از همین راه و با تبلیغات محصولات دیگر یا کسب و کار شخصی خودشان درآمدهای قابل توجهی کسب می‌کنند.

بلاگری که مانع موفقیت شوهرش می‌شود؟!

همسر کدام سلبریتی؟ مهدی قائدی

چقدر فالوئر دارد؟ ۵۶۴ هزار نفر

در صفحه اینستاگرامش چه محتوایی را بارگذاری می‌کند؟ «ستاره معصومی با استوری‌هایی که می‌گذارد، دایم در حال یادآوری به کاربران است که ما در برج سکونت داریم!»، «به دلیل همین حواشی همیشگی همسر مهدی قائدی است که این فوتبالیست این قدر افت کرده!» و ... . این‌ها فقط دو نمونه از واکنش کاربران فضای‌مجازی درباره همسر «مهدی قائدی» و تاثیر تصمیم‌های او روی کیفیت بازی این بازیکن سابق استقلال است. هرچند باشوی کوچک در لیگ‌برتر کشورمان و لیگ قهرمانان برای آبی‌پوشان پایتخت خوش درخشید، گل های حساسی را به ثمر رساند و با تکنیک اش توجه بسیاری از تماشاگران و باشگاه‌ها را به خود جلب کرد اما در این مدت، بسیاری از طرفداران فوتبال معتقد بودند که این ستاره نسبت به قبل ضعیف شده است. این ماجرا حتی چندین بار در رسانه‌ها هم خبرساز شده است. تعدادی از کاربران فضای‌مجازی، مقصر افت مهدی قائدی را همسرش می‌دانستند مثلا فردی مدعی شده: «ستاره معصومی کاری کرده که قائدی مدام در دبی و کشورهای ثروتمند عربی در حال خوش گذرانی و فخرفروشی باشد.» کار به جایی رسیده بود که حتی سرمربی شباب الاهلی دو ماه پیش در مصاحبه‌ای در باره قائدی گفته بود: «بازیکنی که شب و روز کارش و فکرش تفریح است، نیازی نمی‌بینم در تیمم باشد!»  آن‌طور که برخی سایت‌ها نوشته‌اند ستاره معصومی چند  سال از مهدی قائدی بزرگ تر است و با بیش از نیم میلیون مخاطبش این روزها به اینفلوئنسر فضای‌مجازی هم تبدیل شده که با نشان دادن زندگی خصوصی خود و بازیکن معروف فوتبال، مخاطبان را همراه می‌کند. معصومی که تا حالا چندین بار خبرساز شده، امکان کامنت(پیام) گذاشتن برای همه پست‌هایش در فضای مجازی را بسته تا از حواشی بیشتر به دور باشد و نیازی نباشد که به انتقادهای فالوئرهایش پاسخ دهد.

بی‌حاشیه مثل بابک جهانبخش و همسرش

همسر کدام سلبریتی؟ بابک جهانبخش

چقدر فالوئر دارد؟ ۴۰۳ هزار نفر

در صفحه اینستاگرامش چه محتوایی را بارگذاری می‌کند؟ بابک جهانبخش، خواننده بی‌حاشیه‌‎‌ای است. هرچند که او تاکنون چندین عکس و فیلم از زندگی خانوادگی‌اش منتشر کرده اما ظاهرا خیلی دنبال این کارها نیست و علاقه‌ای به تولید چنین محتواهایی برای انتشار در فضای مجازی ندارد. حتی اگر دنبال نام همسر این خواننده بگردید، مطلب زیادی در فضای‌مجازی پیدا نمی‌کنید. بابک جهانبخش در سال 99 دچار مشکل قلبی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و بیشتر خبرها و تصاویر از وضعیت سلامتی این خواننده نام آشنا از صفحه اینستاگرامی همسر او منتشر می‌شد. در بعضی سایت‌ها درباره «پریا پرتوی‌فرد» این‌طور نوشته‌اند که او طراح لباس است اما در صفحه اینستاگرامی همسر بابک جهانبخش، بیشتر عکس‌هایی از سفرهای خانوادگی، بازی و همراهی با بچه‌ها و ... می‌بینید. پریا پرتوی البته هرازگاهی در استوری اینستاگرامش به تبلیغ برخی برندها می‌پردازد. سالن‌های آرایشی و محصولات زیبایی، بیشترین تبلیغاتی است که همسر این خواننده انجام می‌دهد. هرچند که در میان تعداد زیادی از تصاویر شخصی و خصوصی این خواننده، حجم تبلیغ‌ها زیاد نیست. چندروز پیش ویدئویی از بابک جهانبخش در فضای مجازی منتشر شد که او را جلوی نانوایی و در حال تکه کردن نان‌های خریداری شده نشان می‌داد. این ویدئو که حس خوبی هم داشت، توسط همسر این خواننده به اشتراک گذاشته شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج