۱۲۳۰۸۸۲
۵۳۲
۵۳۲
پ

رپورتاژ آگهی

ساده‌ترین روش خریدوفروش بیت کوین

دنیای رمز ارزها به‌اندازه‌ای گسترده است که شاید نتوان به‌تنهایی و بدون نگرانی از شکست، معامله کرد. اینجاست که یک صرافی مطمئن، ارزش خود را نشان می‌دهد و به کمک من و شما می‌آید تا بدون نگرانی و بادل قرص، ارز دیجیتال موردنظرمان را خریداری کرده و روی آن سرمایه‌گذاری کنیم.

دنیای رمز ارزها به‌اندازه‌ای گسترده است که شاید نتوان به‌تنهایی و بدون نگرانی از شکست، معامله کرد. اینجاست که یک صرافی مطمئن، ارزش خود را نشان می‌دهد و به کمک من و شما می‌آید تا بدون نگرانی و بادل قرص، ارز دیجیتال موردنظرمان را خریداری کرده و روی آن سرمایه‌گذاری کنیم. اما در ابتدا باید به این بیاندیشیم که کدام ارز دیجیتال را بخرم؟ و سؤال بعدی آن است که از کجا بخریم؟

اگر شما هم سؤالاتی از این دست دارید، همراه ما باشید تا پاسخ دقیقی به آن‌ها بدهیم.

بیت کوین

در آن سال‌ها کسی فکر نمی‌کرد که این ارز دیجیتال روزی به ارزش ۶۰ هزار دلار برسد. سال ۲۰۱۷ زمانی بود که این ارز دیجیتال رشد سریع خودش را شروع کرد. در آن سال‌ها و با شروع رشد این ارز بسیاری از سرمایه‌داران وارد عرصه شدند.

آن‌ها خرید این رمز ارز را شروع کردند و همان کسانی هستند که بعد از چند سال به سودهای بسیاری بالا رسیده‌اند. اینکه اصلاً بیت کوین را چه کسی به وجود آورده و هدفش از این کار چه بوده است، برای هیچ‌کس مشخص نیست. آنچه اهمیت دارد این است که با خریدوفروش آن می‌توان به سود و سرمایه زیاد دست پیدا کرد.

ساده‌ترین روش خریدوفروش بیت کوین

خرید تتر

تتر یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است. باید بدانید که قیمت هر تتر برابر با یک دلار آمریکا است، یعنی به نوعی قیمت آن ثابت بوده و تغییر نمی‌کند. البته متأسفانه ما در کشورمان شاهد تغییر نرخ دلار هستیم اما آنچه اهمیت دارد، این است که همیشه قیمت هر تتر برابر با یک دلار خواهد بود.

به دلیل ثابت بودن قیمت تتر، بسیاری به دنبال خرید و سرمایه‌گذاری این ارز هستند. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید در یکی از صرافی‌های خارجی خریدوفروش ارز دیجیتال داشته باشید، باید اول در صرافی ایرانی تتر بخرید و سپس تتر را در صرافی خارجی به ارز دیگری تبدیل کنید.

ساده‌ترین روش خریدوفروش بیت کوین

خرید اتریوم

اتریوم یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال است. بعد از بیت کوین، اتریوم دومین ارز از دنیای بزرگ رمز ارزها ست. اتریوم  بعد از بیت کوین بیشترین سهم از معاملات را به خودش اختصاص داده و همین موضوع باعث اهمیت آن می‌شود.

اتریوم دارای یک شبکه جهانی است. این شبکه مرورگرهای مخصوص به خود، زبان برنامه‌نویسی خاص خودش و حتی یک سیستم پرداخت هم دارد که فقط در همین شبکه کار می‌کنند. به‌طورکلی باید بگوییم که اتریوم کمی فراتر از یک رمز ارز ساده است.

اتریوم را به‌عنوان یک سیستم آزاد جهانی، بدون محدودیت و بدون مرز می‌شناسند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اتریوم این است که در دسترس عموم قرار دارد. هرکسی با هر شرایطی به‌سادگی می‌تواند از این سیستم و شبکه استفاده کند.

ارزهای بسیاری در بازار وجود دارند که اتریوم زمینه پیدایش آن‌ها را فراهم کرده است. مثلاً ارز دیجیتال تتر با کمک شبکه جهانی اتریوم شناخته و معرفی شد. دقت داشته باشید که اتریوم با اهداف بسیار بزرگی معرفی شد و تابه‌حال به تعدادی از آن اهداف رسیده است.

مهم‌ترین هدف اتریوم، سرعت بخشیدن به تراکنش‌ها بود. تراکنش بیت کوین سرعت بسیار کمی دارد، ازاین‌رو شبکه اتریوم برای سرعت بخشیدن به این تراکنش‌ها معرفی شد. این رمز ارز محدودیت‌های بیت کوین را ندارد و همین موضوع از ویژگی‌های مثبت آن به‌حساب می‌آید.

برای خرید اتریوم می‌توانید در یکی از صرافی‌های ایرانی تتر بخرید و در صرافی خارجی آن را به اتریوم تبدیل کنید. در بعضی از صرافی‌های ایرانی هم امکان خرید جفت ارز فراهم شده است. یعنی می‌توانید به‌سادگی تتر بعدازآن اتریوم بخرید.

در خرید اتریوم یا هر رمز ارز دیگری باید به یک نکته بسیار مهم دقت داشته باشید. صرافی محل مناسبی برای نگهداری رمز ارزها نیست. هرچه یک صرافی دارای امنیت بالایی هم باشد، باز هم پیشنهاد ما این است که بعد از خرید ارز مورد نظرتان آن را به یک کیفت پول امن انتقال بدهید.

ساده‌ترین روش خریدوفروش بیت کوین

صرافی اوکی اکسچنج

همان‌طور که گفتیم در ایران صرافی‌های مختلفی وجود دارند اما کدام یک برای شما مناسب است؟! اوکی اکسچنج یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین صرافی‌هایی ست که در این زمینه فعالیت می‌کند. از سال 96 تا به امروز این صرافی به کار خود ادامه داده و هر روز نسبت به گذشته پیشرفت‌های بسیاری داشته است.

در اوکی اکسچنج برنامه‌نویسان ماهری مشغول به کار هستند و هر روز تلاش می‌کنند که امنیت این صرافی را افزایش دهند. شما می‌توانید بیش از 700 رمز ارز را در اوکی اکسچنج خریداری کنید یا بفروشید. این تنوع بالا به شما کمک می‌کند که بهتر بتوانید معاملات خودتان را مدیریت کنید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این صرافی می‌توان به پشتیبانی فوق‌العاده آن اشاره کرد. مهم نیست در چه ساعتی از شبانه‌روز یا چه روزی از هفته دچار مشکل شده‌اید، بیش از 70 پشتیبان در این صرافی مشغول به کار هستند تا مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان، برطرف کنند.

از همه این‌ها بگذریم، بخشی در این صرافی وجود دارد که نام آن آکادمی اوکی اکسچنج است. در این بخش می‌توانید اطلاعات به‌روز در مورد بیت کوین و دیگر رمز ارزها به دست آورید. اگر می‌خواهید در بازار رمز ارزها حرفی برای گفتن داشته باشید و سود کنید به اطلاعات صحیح و به‌روز نیاز خواهید داشت.

آموزش‌های این بخش از صرافی به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. راستی این هم بگوییم که کارمزد این صرافی نسبت به دیگر نمونه‌های داخلی، کمتر است. یعنی همه‌چیز دور هم جمع شده تا شما بتوانید به بیشترین سود ممکن دست پیدا کنید.

پیشنهاد می‌دهیم که همین الان به صرافی اوکی اکسچنج به نشانی https://ok-ex.io/ سر بزنید، خودتان با تمام این ویژگی‌های مثبت بیشتر آشنا می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج