۱۲۳۱۱۱۳
۶ نظر
۲۴۳۹۸
۶ نظر
۲۴۳۹۸
پ

ببینید: یک باران برای جهنم شدنِ تهران کافی‌ست!

باز هم بارش باران در تهران دردسرساز شد و ترافیک سنگین صبحگاهی در معابر پایتخت را به دنبال داشت.

برترین‌ها: باز هم بارش باران در تهران دردسرساز شد و ترافیک سنگین صبحگاهی در معابر پایتخت را به دنبال داشت.

ببینید: یک باران برای جهنم شدنِ تهران کافی‌ست!

انتشار تصویری از وضعیت ترافیک بامدادی امروز تهران در بزرگراه حکیم در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.

ببینید: یک باران برای جهنم شدنِ تهران کافی‌ست!

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد و از افزایش حجم ترافیک در شبکه راه‌های داخلی پایتخت خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در اولین روز از هفته با بیان اینکه در تمام معابر پایتخت بار صبحگاهی پرحجمی را شاهد هستیم، گفت: این بار در برخی از معابر سنگین و نیمه سنگین است. البته تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر  و میادین شهر تهران حضور داشته و به نسبت به روان‌سازی و کنترل ترافیک اقدام کرده‌اند.

 وی ادامه داد: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ انجام شده و همچنین گزارش‌های ماموران مستقر در معابر داشتیم، ترافیک صبحگاهی در معابر تهران همزمان با طلوع آفتاب شکل گرفته و همچنان ادامه دارد. بر این اساس در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین‌الدین از محدوده صدف، مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی از  محدوده نیروی زمینی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از محدوده گلاب و مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن‌دوست، دارای بار ترافیکی پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده جنت‌آباد و مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از محدوده شقایق نیز بار ترافیک سنگین گزارش شده است، گفت: وضعیتی مشابه در مسیر غرب به شرق بزرگراه  آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از محدوده شهید ستاری، مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله‌نوری از محدوده رحمانی و مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب از انتهای بزرگراه شهید چراغی وجود دارد وترافیک در این مسیرها نیمه سنگین است.

به گفته شریفی در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی از محدوده استاد معین ترافیک سنگین اما روان گزارش شده و ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در مقاطعی از برخی معابر مرکزی پایتخت مانند خیابان کارگر، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان ولیعصر، خیابان خیام و ... وجود دارد.

وی ادامه داد: در مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از کامرانیه، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و مسیر غرب به شرق آزادراه کرج - تهران از آزادگان بار ترافیک پرحجم صبحگاهی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره پرترددترین معابر تهران در روز جاری نیز گفت: بزرگراه‌های شهید نواب صفوی، شهید همت و شهید زین‌الدین جزو پرترددترین معابر پایتخت در صبح روز شنبه هشتم مردادماه هستند.

 وی با اشاره به وضعیت جوی و همچنین پیش‌بینی‌های هواشناسی در مورد احتمال بارندگی شدید در پایتخت تا اواسط هفته جاری گفت: لازم است که رانندگان در حین رانندگی در شرایط بارندگی فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.  همچنین با توجه به تغیر شرایط جوی و حاکم شدن شرایط بارانی در مسیرها که منجر به لغزنده شدن معابر در شهر تهران شده است، سرعت خودروها کندتر شده و همین موضوع باعث کندی حرکت و افزایش ترافیک در معابر شده است. همچنین توصیه می‌شود که موتورسیکلت سواران در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر از موتورسیکلت استفاده نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مملکت رو به چه روزی انداختن

    • ناشناس

      باید خدارو شکر کنیم نه اینکه غر بزنیم.

    • ناشناس

      فقط استعفا

    • ناشناس

      بدبخت هوا رو لااقل لذت ببر! چه تصویر شفافی شده...

    • ناشناس

      بارون بیاد سیل میشه نیاد میگن خشکسالیه !

    • ناشناس

      یک باران. بعدش یک زلزله. تمام. دیگه بمب هم نمیخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج