۱۲۳۲۹۳۶
۲۰۱۴
۲۰۱۴
پ

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی داخل کشور است. بازیگران خصوصا کسانی که به نوعی خبر دارند ممکن است جوایزی بگیرند، سعی می‌کنند لباس‌های خاصی برای این رویداد بپوشند.

چی بپوشم: جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی داخل کشور است. بازیگران خصوصا کسانی که به نوعی خبر دارند ممکن است جوایزی بگیرند، سعی می‌کنند لباس‌های خاصی برای این رویداد بپوشند.

اما به هر حال جشنواره فجر دولتی است و ضوابطی دارد که آزادی پوشیدن هر لباسی را به افراد نمی‌دهد اما در کنار این جشنواره، جشن‌های بزرگ سینمایی مانند جشن خانه سینما، جشن حافظ، جشن منتقدان هم برگزار می‌شود که بازیگران انتخاب‌های وسیعتر و شخصی‌تری دارند. با این پیش زمینه می‌خواهیم به لباس‌های پنج نفر از بازیگران خانمی را که سیمرغ گرفته اند؛ نگاهی بیاندازیم.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

لیلا حاتمی: خفاشی بدون نقص

لیلا بارها نامزد جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شده است و دوبار هم این سیمرغ را از آن خود کرده است، سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم «بی پولی» و سال ۱۳۹۵ برای «رگ خواب». لیلا که در جشنواره‌های خارجی بسیاری حاضر بوده و همیشه برای پوشش خاصی که داشته مورد توجه قرار می‌گرفته، در مراسم آخرین سیمرغی که گرفت، شال سفید با دانه‌های خال خالی و مانتویی ترکیبی از ساتن براق، تور و نواردوزی پوشیده بود.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

مانتوهای او آستین‌های خفاشی داشت، کوتاه تا سر زانوهای‌اش بود و در قسمت پایین گشاد‌تر می‌شد. این مدل مانتو مناسب کسانی است که لاغر اندام هستند. کسانی که می‌خواهند لاغری خود را بپوشانند. این مدل و جنس مانتو کاملا رسمی است. ست شدن با شلوار همرنگ پارچه ای، برای لیلا ترکیبی ساده اما بدون نقص ساخته است.

طناز طباطبایی؛ لایه لایه پوشیدن

طناز بازیگری که این سال‌ها حسابی درخشیده است، ۱۷ باز نامزد بهترین بازیگر زن همین جشنواره شده و البته ۱۲ بار هم این نامزدی جواب داده و سیمرغ توی دست های‌اش نشسته است.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

او برای فیلم «بی‌رویا» سال گذشته سیمرغ بهترین بازیگر زن را گرفت و در این مراسم که حسابی در آن حرفه‌ای شده بود؛ جلیقه مخملی مشکی جلو باز با آستین‌های کوتاه روی شومیزی طرح دار که آستین‌های گلدار داشت با شلواری دمپا گشاد را انتخاب کرده بود. البته زیر جلیقه هم به نظر می‌رسید که سارافونی جلو باز از جنس تور آهار دار مشکی داشت.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

لباس لایه لایه پوشیدن می‌تواند سبک پوشش شما متفاوت کند، بدون اینکه لباس خیلی متفاوتی پوشیده باشید. حتی جالب است بدانید اگر هم ناشی باشید می‌توانید با این سبک لباس پوشیدن دیگران را درگیر لایه‌های لباس خود کنید و خوش تیپ به نظر برسید.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

یک نکته دیگر این است که اگر لباسی منوکروم و مشکی برای خودتان انتخاب کردید سعی کنید مانند طناز با بخشی از لباس (و یا اکسسوری خود) که به سمت طلایی و سرخ می‌رود، درخشندگی خود را بازگردانید؛ درست همان کاری که طناز انجام داده است.

صدف اسپهبدی؛ رسمی با گل‌های کار شده

صدف، سال گذشته نقش زنی معتاد را در فیلم علفزار بازی کرد و سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره را گرفت. او پیراهن بلند مخملی را با کفش جیر پاشنه بلند پوشیده بود و مانتویی ماکسی و کار شده با طرح شلوغ گلدار را روی آن پوشیده بود.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

پوشیدن این مدل مانتو هرچند با شلوار و تیشرت ساده هم می‌تواند انتخابی درست باشد اما پیراهن بی‌رد خورترین پوشش برای زیر این مدل مانتوی باز است.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

هانیه توسلی؛ نه جنجالی نه چشمگیر

هانیه هیچوقت تیپ‌های جنجالی و خارج از عرف نمی‌زند. او چالشی نیست و خیلی کم پیش آمده نام استایلیست و یا برندی را در صفحه‌اش بلند کند.
هانیه در مهمترین مراسم‌ها هم عادی‌ترین لباس‌ها را می‌پوشد. اما این به معنای بد لباس بودن نیست. هانیه تیپ زنانه و کلاسیکی را برای گرفتن سیمرغ انتخاب کرده بود. اورکت و دامن که اورکت از جنس سنگین و ضخیم بود و دامن از پارچه‌ای طرحدار با چکمه‌های ساق بلند قهوه ای.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

کنار هم قرار گرفتن دو رنگ سورمه‌ای و قهوه‌ای که گویا وزن بیشتری دارند و فعالیت کمتری- برخلاف رنگ قرمز و زرد و…-انتخابی هوشمندانه‌ای نیست وشخصیتی منفل می‌سازد.

سارا بهرامی؛ خوش تیپ گلدن رز

سارا در بیشتر مواقع در صفحه‌اش استایلیست و چهره پردازهای خود را معرفی می‌کند و می‌شود گفت گران دستمزد‌ترین بازیگر زن سینمای ایران، هیچکدام از پوشش های‌اش را ساده نمی‌گیرد اما او برای جشنواره‌ها سنگ تمام می‌گذارد و سوژه بسیاری از عکاسان می‌شود و تا مدت‌ها درباره‌اش در سایت‌ها و مجله‌ها حرف زده می‌شود.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

سارا سه بار نامزد سیمرغ شده و یکبار هم (برای فیلم دارکوب) آن را به خانه برده است. سارا زمانی که سیمرغ را در جشنواره چهلم گرفت یک کت کوتاه، بدون دکمه که در قسمت پشت و از سرشانه دو لایه می‌شد؛ پوشیده بود کت جلو باز و مدل گرد بود که پوشش زیر را نشان می‌داد.سارا در زیر این لباس یشمی سارافون پوشیده بود که پایین آن کلوش بود. شلوار دمپا گشاد را هم به استایل او اضافه کنید که قد سارا را بلندتر هم نشان می‌داد.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

شال و کفش های‌اش هم که در تم گلدن رز بودند در زمینه تیره لباس هم می‌درخشیدند و ظاهری ساده و شیک به او می‌دادند.

استایل‌های خاص و دلبرانه بازیگرانِ زنِ فاتحِ سیمرغ

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج