۱۲۳۳۵۹۰
۵۴۰۸
۵۴۰۸
پ

حمله به کارگردان مطرح ایرانی که در زندان است

میراحمد میراحسان در یادداشتی در روزنامه جام‌جم با تمجید از عباس کیارستمی به جعفر پناهی که این روزها در زندان است، حمله کرده است.

برترین‌ها: میراحمد میراحسان در یادداشتی در روزنامه جام‌جم با تمجید از عباس کیارستمی به جعفر پناهی که این روزها در زندان است، حمله کرده است.

حمله به کارگردان مطرح ایرانی که در زندان است

او در این رابطه نوشت:

* من بارها گفتم کنار سیاست بازی همیشگی کن،  اسکار و... گاهی آثار ذاتا ارزشمند سینمایی خود را بر جشنواره‌هایی مانند کن تحمیل کرده‌اند مثل آثار گدار، کیارستمی، کن لوچ و...کیارستمی ‌اگر هر کاستی معرفتی که داشت، یک معرفت او، کافی است که ببینیم فرسنگ‌ها با خودفروشان سینمای حقیر فاصله دارد.

* او به سبب نرفتن زیر بار نگرش تحمیلی مدیریت لوور و کن، بایکوت شد و برای سرمایه‌گذار فیلم‌هایش به چین روی آورد. تقابل او با بازیچه بودن بارها اثبات شد و مستقیما از زبان او ایستادگی‌اش را گواهم.

* مثلا ماجرای نشاندن تحمیلی سینماگر اسرائیلی کنار او در جشنواره کن و در جایگاه ویژه و پیشنهاد ساختن فیلم در اسرائیل یا با سرمایه‌گذاری پنهان اسرائیل و قبول نکردن کیارستمی‌ و خشم اربابان متفرعن و بهانه‌آفرینی برنامه‌ریزی شده قدرت پشت‌پرده برای راه انداختن جریان معترض به سینمای او با حضور منافقین از این دست است یا استفاده از قبادی که آرزوی شهروندی آمریکا را داشت برای جنجال انگیزی بی‌شرمانه علیه او به‌وسیله منافقین در ایتالیا یا در نیویورک تایمز برای تبلیغ ضد سیاست ایران و استفاده ابزاری از همدستان و خدمتگزاران آماده به یراق مثل پناهی و رسول اوف و سلبریتی‌های خودفروش به شیطان غرب. همین موجودات گرین‌کارتی‌ که غرب بادشان می‌کند و ‌کسانی که به بهانه فساد داخلی روی کردنشان به حرام‌کاری و نوکری نهادهای فجیع دست‌آموز سیا در سینما را توجیه می‌کنندو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج