۱۲۳۳۹۲۲
۸۱۲۷
۸۱۲۷
پ

واکنش‌ها به بیانیه تازه میرحسین همچنان ادامه دارد

روز گذشته یک رسانه نزدیک به میرحسین موسوی بیانیه‌ای منتشر کرد که فضای سیاسی کشور را تحت‌تاثیر قرار داد.

برترین‌ها: روز گذشته یک رسانه نزدیک به میرحسین موسوی بیانیه‌ای منتشر کرد که فضای سیاسی کشور را تحت‌تاثیر قرار داد.

واکنش‌ها به بیانیه تازه میرحسین همچنان ادامه دارد

نظرات درباره بیانیه میرحسین موسوی بسیار متفاوت و متنوع بود از کاربران توئیتر که بخش هایی از این بیانیه را پررنگ کرده و درباره آن حرف زدند تا رسانه‌های رسمی داخل کشور که عموما نماینده انعکاس یک نوع نگاه به این بیانیه بودند.

ما در اینجا از انتشار نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی معذوریم و صرفا قادر به بازنشر تحلیل‌های منتسب به طیف اصولگرا هستیم.

واکنش‌ها به بیانیه تازه میرحسین همچنان ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از بیانیه جدید موسوی نوشت:

* یکی از سایت‌های مدافع حوادث ۸۸ که معمولاً از خارج از کشور به روزرسانی می‌شود، امروز متنی به نقل از میرحسین موسوی منتشر کرده که محتوای آن بیش از هرچیز انتقاد از جمهوری اسلامی و مدافعان حرم به دلیل مبارزه با داعش و تروریست‌های مسلح در سوریه است!

* جنس ساختار جملات و ادبیات به کار رفته در این بیانیه بار دیگر این شبهه را تداعی می‌کند که مانند بسیاری از بیانیه‌های پیشین موسوی، این بار هم عده‌ای در پشت صحنه برای او چنین جملاتی را دیکته کرده و او را مانند وقایع بعد از انتخابات ۸۸ به معرکه‌ای فرستاده‌اند!

* به نظر می‌رسد او روزگار دهشتناکی برای خود رقم زده است.

* موسوی در بیانیه خود به نحو بسیار عجیبی علیه مبارزه با داعش در سوریه و همچنین کمک به گروه‌های مقاومت در یمن و ...موضع‌گیری کرده و حتی در گامی فراتر حزب‌الله لبنان را به باد انتقاد گرفته و در مجموع مقاومت علیه داعش و اسرائیل و آل‌سعود و ... را شوم و کجروی و «جرائم ننگین» خوانده است!

* در فراز بسیار عجیب دیگری از این بیانیه، موسوی اهانت‌ وقیحی به سرداران شهید مدافع حرم روا داشته و نوشته است که آن سردار بی‌افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد!

* این بیانیه غیر از نمایش یک سقوط کامل و بی‌حد و مرز برای موسوی است.

واکنش‌ها به بیانیه تازه میرحسین همچنان ادامه دارد

روزنامه جوان هم در یادداشتی تند تحت عنوان «موسوی و نقاب‌های برداشته» به میرحسین موسوی اینگونه حمله کرد:

* بیانیه روز گذشته موسوی خط او را در مقابل مدافعان حرم مشخص می‌کند. موسوی با توهین به سردار شهید حسین همدانی، از فرماندهان ایرانی نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه، او را «سردار بی افتخار» می‌خواند و با «تلف» شده خواندن جان این شهید عزیز در راه «مستبدی دیگر»، این را سزای «جنایت» سردار همدانی در «استخدام اوباش بدسیرت برای قمه‌کش کردن جوانان مردم» توصیف می‌کند و با «خودکامه» خواندن رهبر معظم انقلاب که «طعمه» مقابل سردار انداخته و «همه چیز او را مطالبه کرده» توهین بر توهین می‌افزاید و با «بدنام» خواندن حزب‌الله لبنان نشان می‌دهد که خط او همان خط سلطنت‌طلب‌ها و منافقین و بهایی‌هاست و خوش بینی برای جدایی او از خط امریکا و اسرائیل توهمی بیش نیست.

* موسوی با این بیانیه، نقابی دیگر از چهره برداشت؛ یک روز نقاب هم افزایی با ضدانقلاب و منافق و سلطنت‌طلب، یک روز نقاب هم‌صدایی با گویندگان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه، و امروز نقاب همراهی با تروریست‌های تکفیری داعش و دنباله‌روی هزارباره‌اش از امریکا برای تضمین امنیت اسرائیل با تخطئه محور مقاومت. کاش موسوی بیشتر حرف بزند، بیشتر بیانیه بدهد و بیشتر نقاب از چهره بردارد.

واکنش‌ها به بیانیه تازه میرحسین همچنان ادامه دارد

روزنامه کیهان که آن را با نگاه حسین شریعتمداری می‌شناسید میرحسین موسوی را پیرمرد متوهم خواند و نوشت:

* انزوا، پریشان‌حالی و درماندگی سیاسی یکی از سران وقایع ٨٨، حیات سیاسی او و هوادارانش را چنان به بن‌بست کشانیده که وی در بیانیه‌ای انتحارگونه، بعد از ١٢ سال بار دیگر به حمایت از اسرائیل و داعش پرداخته است.

واکنش‌ها به بیانیه تازه میرحسین همچنان ادامه دارد

روزنامه فرهیختگان، ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد و نزدیک به علی اکبر ولایتی، چهره معروف سیاسی اصولگرا بیانیه میرحسین موسوی را «صدای داعش» توصیف کرد:

* تحلیل میرحسین موسوی آن هم در سال 2022 از سوریه، چه در بعد زمان و چه در بعد مکان فرسنگ‌ها از واقعیت فاصله دارد. او یا حدود یک دهه از دنیا عقب‌تر است یا اینکه در این سال‌ها دچار «زوال عقل» شده است.

* خودکامگی او اگرچه ضربات سنگینی به «دموکراسی» ایران زد اما مشخص نیست اگر با چنین رویکردی او به قدرت می‌رسید، در سال 1401 با چه مدلی از حکومت مواجه بودیم؟

* با وجود این، اکنون که میرحسین موسوی تبدیل به صدای گروهک تروریستی داعش شده است.

موسوی در فراز دیگری از بیانیه خود آورده است: یازده سال دوری تاثیری بر مواضع ما نداشته و آرزو کرده است که ایران همچنان در مسیر شکوفایی و سرشار از امید قرار داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج