۱۲۳۵۲۴۰
۲۳۸۰
۲۳۸۰
پ

رازهای جذاب از خانه زیباترین خون‌آشام تاریخ

نینا دوبرو از دهه ۲۰۰۰ در هالیوود کار می‌کند، زمانی که شروع به بازی در فیلم‌های موفقی مانند دگراسی، خاطرات خون آشام، و مزایای سر به زیر بودن کرد.

تحریریه چیدانه: نینا دوبرو از دهه 2000 در هالیوود کار می‌کند، زمانی که شروع به بازی در فیلم‌های موفقی مانند دگراسی، خاطرات خون آشام، و مزایای سر به زیر بودن کرد. خانه او در لس آنجلس چهار اتاق خواب دارد.

رازهای جذاب از خانه زیباترین خون‌آشام تاریخ

دوبرو که بلغاری‌ست و بخشی از دوران کودکی خود را در جنوب فرانسه گذرانده، هنگام طراحی فضای داخلی به میراث خود کشش پیدا کرد. در حالی که حس هوای خنک کالیفرنیایی در جزئیات شیک  آثار هنری و مبلمان محلی مشهود است، حفظ دقیق معماری به سبک اسپانیایی اواخر دهه 1920 حسی از ظرافت اروپایی را در خانه او ارائه می دهد.

رازهای جذاب از خانه زیباترین خون‌آشام تاریخ

مانند بسیاری از کسانی که در طول سال گذشته در جنون بازسازی غوطه‎‌ور شده اند، همه گیر شدن بیماری کرونا چیزی بود که دوبرو را وادار به بازسازی کرد. نینا دوبرو به رسانه‌ها می‌گوید: «می‌گفتم بیشتر عمرم را در هواپیما گذراندم، زیرا دائماً برای کار و تفریح در سفر هستم. "اما به دلیل پاندمی کرونا، اولین باری بود که من برای مدت طولانی در خانه ام بودم" و توضیح داد که اولین کاری که انجام داده این بوده که تمام نمای بیرونی خانه را خودش رنگ کرده است.

رازهای جذاب از خانه زیباترین خون‌آشام تاریخ

او می‌گوید: «شاید این جنبه اقتصادی من باشد، دختر بلغاری اروپای شرقی که می‌گوید، نمی‌خواهم پول زیادی بپردازم تا عده‌ای بیایند و این را نقاشی کنند.». هر چه که بود، او شروع به پوشاندن نمای بیرونی خانه به رنگ زرد خردلی با رنگ سفید مات کرد.

رازهای جذاب از خانه زیباترین خون‌آشام تاریخ

همه گیری کرونا برای بازسازی محل سکونت او بزرگترین چالش به حساب می‌آمد و مرکز ثقل خانه، آشپزخانه دوبرو بود. با کابینت‌های سبز زیتونی و کف‌های سفالی، یادآور یک منطقه آشپزی روستایی با چیدمان زیبایی‌ست که واقعاً مورد استفاده قرار گرفته است. تأثیرات اروپایی را می‌توان در جاهای دیگر نیز مشاهده کرد، مثل کاشی‌های سفالی قدیمی که از ایتالیا وارد می‌شود. 

اساسی ترین تغییر، برداشتن دیواری بود که بخشی از معماری اولیه ساختمان در سال 1929 بود. با مسدود کردن اتاق ناهارخوری، آشپزخانه‌ای متناسب را ایجاد کرد، همانطور که نینا دوبرو می‌گوید: "آشپزخانه قدیمی من آشپزخانه دهه 20 من بود و اکنون این آشپزخانه دهه 30 من بزرگسال است".

رازهای جذاب از خانه زیباترین خون‌آشام تاریخ

طراحی آشپزخانه جدید دوبرو با کاربردی‌تر کردن فضا شروع شد. ابتدا میزها را جایگزین کرد و کارهای جانبی را انجام داد. دوبرو می‌گوید: "من می‌خواهم در خانه‌ام بچه‌هایی داشته باشم، سگ‌هایی دارم و دوستانی هم دارم. . . من نمی‌خواستم پارانوئید باشم و هر ثانیه شمارنده را پاک کنم."

رازهای جذاب از خانه زیباترین خون‌آشام تاریخ

مجری طرح خانه دوبرو می‌افزاید: « او می‌خواهد آشپزی و میزبانی کند، و من می‌خواستم فضایی برای او فراهم کنم تا این کار را انجام دهد.» یکی دیگر از نیازهای دوبرو برای میزبانی از مهمانانش، تقویت میز ناهارخوری او بود. 

رازهای جذاب از خانه زیباترین خون‌آشام تاریخ

بقیه خانه بیشتر از آنچه که دوبرو به عنوان "لیفت صورت" توصیف می کند، یک بازسازی کامل تلقی می‌شود. برخی از ترفندها شامل یک فضای متفاوت با بالش‌های نرم‌تر و گنجاندن ایده‌های متفکرانه‌ در اتاق نشیمن است. این فضا همچنین دارای یک عکس بزرگ‌ از حیات‌وحش است که در یک سافاری گرفته شده است.

رازهای جذاب از خانه زیباترین خون‌آشام تاریخ

قفسه ادویه دوبرو، که او آن را "نینای بسیار بزرگسال" توصیف می کند، جنبه مورد علاقه او در خانه اش است. خودش معتقد است: "این بهترین بخش کل خانه است. به من احساس بزرگسالی می دهد و رسماً بزرگ شده‌ام."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج