۱۲۳۵۶۱۱
۷۰۳
۷۰۳
پ

بازداشت مرد تهرانی با اسلحه و مهمات در ستارخان

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از کشف سه قبضه سلاح گازی غیرمجاز و چهار عدد فشنگ جنگی از فردی در حوالی ستارخان خبرداد و گفت: متهم قصد فروش سلاح ها را داشت که با حضور به موقع ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

رکنا: رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از کشف سه قبضه سلاح گازی غیرمجاز و چهار عدد فشنگ جنگی از فردی در حوالی ستارخان خبرداد و گفت: متهم قصد فروش سلاح ها را داشت که با حضور به موقع ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ"سعید راستی " گفت: به دنبال تماس یکی  از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر اینکه فردی قصد فروش سلاح های گازی غیر مجاز در یکی از محلات مرکز شهر تهران را دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران،قرار گرفت.

وی بیان داشت: با تائید صحت خبر و پس از هماهنگی با مرجع تیمی از ماموران پلیس به محل اعلامی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری متهم، سه  قبضه سلاح گازی pcp ، چهار عدد فشنگ جنگی نه میلی متر ، ۲۰ عدد گاز کپسول سلاح های گازی ، سه بسته تیر ساچمه ای، ۴ تیغه خشاب و یک اسپری گاز اشک آور کشف کنند.

این مقام انتظامی افزود: پس از انتقال متهم ، مشخص شد که متهم سلاح های گازی غیر مجاز را با ادعای داشتن مجوز بفروش می رسانده که پس از استعلام از فدراسیون مربوطه مشخص شد، تمامی احکام حمل اسلحه ها جعلی و فاقد اعتبار  است.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان مرتبط با این پرونده در دستور کار ماموران پلیس قرار  گرفت.

وی خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز و کسانی که با اقدامات خود باعث سلب آسایش شهروندان شوند، برخورد شدید می کند، از شهروندان می خواهیم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد همچون گذشته سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج