۱۲۳۶۰۰۲
۸۴۲
۸۴۲
پ

برخی اصلاح‌طلبان جا پای انقلابی‌نماها گذاشتند

برجام می‌رود دوباره سرانجام بگیرد. حدود دو دهه است که ملت ما گرفتار سختی و فشارهای ناشی از پرونده هسته‌ای است.

مرتضی داستانی طی یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: برجام می‌رود دوباره سرانجام بگیرد. حدود دو دهه است که ملت ما گرفتار سختی و فشارهای ناشی از پرونده هسته‌ای است.

آمریکا و اروپا در مقاطعی با همراهی روسیه و چین ظالمانه تلاش کردند تا ملت ایران نتواند به دستاوردهای مورد نیاز خود برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای دست پیدا کند. اهتمام دشمنان از یک سو و رفتار غیر عقلانی و احساساتی دوران احمدی‌نژاد از سوی دیگر منجر به صدور قطعنامه‌های متعددی در آژانس و شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران شد و شد آنچه نباید می‌شد. دشمنان ما پرونده و بهانه‌ای را به دست گرفتند تا ملت ایران را تحت سخت‌ترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و روحی قرار دهند.

در دوران روحانی به‌واسطه خردورزی حاکم بر سیاست خارجی کشور، در یک مسابقه ماراتن نفس‌گیر با عنایت رهبر انقلاب برجام شکل گرفت و قطعنامه‌های سازمان ملل و آژانس به ورق پاره‌هایی بی‌خاصیت تبدیل شد. در این میان با شکل‌گیری مذاکرات ۵+۱ دو جریان با احساس نشانه‌هایی از موفقیت برجام شروع به مخالفت با آن کردند. یک جریان تند و افراطی داخلی که عموماً توسط پایداری‌ها تغذیه می‌شدند و دیگری حزب جمهوری‌خواه آمریکا بودند که هردو به مثابه دو تیغه یک قیچی تلاش خود را معطوف به ناکام گذاشتن و شکست برجام کردند آن هم فقط به این دلیل که موفقیت برجام موفقیت رقیب ماست و رقیب ما نبایستی در هیچ زمینه موفق شود!! با رئیس جمهور شدن ترامپ، هم جمهوری‌خواهان به خواست خود رسیدند و هم افراطیون ایران به قیمت فقر و ناراحتی مردم شیرینی پخش کردند.

امروز که دود سفید از مذاکرات هسته‌ای بلند است و می‌رود دوباره برجام سرانجام نیک بگیرد و از نتایج آن مقداری فشار و سختی از دوش مردم برداشته شود نباید برخی اصلاح‌طلبان و اعتدالیون پا جای پای انقلابی نماها بگذارند و از موفقیت جریان رقیب در به سرانجام رساندن برجام ناراحت شوند و شروع به کارشکنی و زدن نیش و کنایه کنند. متأسفانه در برخی نوشته‌ها و اظهارات انسان رگه‌های ناراحتی را می‌بیند. امروز همه کسانی که دلشان برای مردم، نظام و ایران می‌سوزد باید برای به ثمر رسیدن مذاکرات همراهی کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج