۱۲۳۶۸۸۵
۱ نظر
۵۳۰۵
۱ نظر
۵۳۰۵
پ

اولین اظهارات زن رشتی پس از جنجال پرت‌شدن از ون پلیس

رکنا، اولین اظهارات زن اهل رشت پس از جنجال پرت شدن از ون پلیس را منتشر کرد.

رکنا، اولین اظهارات زن اهل رشت پس از جنجال پرت شدن از ون پلیس را منتشر کرد.

 اخیرا فیلمی با عنوان پرت کردن زن رشتی از داخل ماشین گشت ارشاد در فضای مجازی منتشر شد که بازنشر آن در شبکه های اجتماعی  بازتاب های متفاوتی به همراه داشته است. پلیس بلافاصله پس از انتشار این ویدیو از دستور سریع رسیدگی به این پرونده خبر داد و ساعاتی بعد سرهنگ حسین حسن پور، جانشین پلیس استان گیلان در گفت و گو با خبرنگاران با رد ادعای مطرح شده در فضای مجازی ماجرا را مربوط به دستگیری متهم و ممانعت  زن همراه وی از انتقال متهم به مقر پلیس اعلام کرد.
 
اولین اظهارات زن رشتی پس از جنجال پرت‌شدن از ون پلیس

وی گفت: هم افرادی که در آن حوالی بودند و هم بررسی های میدانی نشان می دهد  که این خانم اصلا از داخل خودرو به بیرون پرت نشده و این سوء استفاده ای بوده که در فضای مجازی به این شکل  بازتاب داشته است.

برابر اعلام پلیس بدنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان  به ماموران گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت و طرح موضوع سوء استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار پلیس قرار گرفت. متهم این ماجرا پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک، درگیری و ضرب و جرح یکی از سربازان پلیس قصد فرار از دست ماموران را داشت که  عوامل انتظامی حاضر درصحنه  پس از هماهنگی قضایی نسبت به درگیری وی اقدام می کنند.

همسر متهم گفت: ون مورد نظر مربوط به کلانتری  بود

سرباز حاضر در صحنه  گفت: در درگیری دیشب که در سبزه میدان اتفاق افتاد با یک آقا درگیری شدیم. دو خانم با مادرشان به ما مراجعه کرده و گفتند که این آقا با ما تصادف داشته و مدارک شناسایی ما  را گرفته اما در حال  حاضر قصد اخاذی دارد. زمانی که  با مرد جوان در حال صحبت بودیم به ما حمله کرد.

همسر متهم گفت: ون پلیس   برای کلانتری  بود، زمانی که شوهرم را به داخل ون بردند ، یک لحظه  وارد ون شدم اما بدلیل حرکتش نتوانستم خود را به آن برسانم.

خانم شاکی گفت: پس از تصادف با پلیس تماس نگرفتیم و قصد داشتیم که مسئله را بین خودمان حل  کنیم. قرار بود ایشان  یک مبلغی از من بگیرد اما طی شب های مختلف مدام مبلغ را عوض میکرد و مدارک من را در دست نداشت.

من قصد داشتم که مدرک خود را از این آقا بگیرم به همین دلیل با او در سبزه میدان قرار گذاشتم. در همان زمان او را نزد ون کلانتری که در آن محل قرار داشت  بردم ، به پلیس گفتم که می خواهد از من اخاذی  کند، هر شب یک قیمت  می گوید و من قصد در میان گذاشتن این مسئله  را با شما دارم.

متهم  نزد پلیس آمد تا مسئله را با صحبت حل کند اما چندی بعد خود و همسرش  با پلیس درگیر شدند.

شهروند خانم مورد بحث پس از حرکت خودروی انتظامی برای جلوگیری از انتقال متهم در یک اقدامی نامتعارف  از پنجره خودرو در حال حرکت پلیس آویزان می شود، آنچه که در این ماجرا قابل تامل است اینکه همکاری شهروندان با پلیس  بعنوان مجری قانون  در کشورهای پیشرفته یک امر  کاملا بدیهی است و اگر آحاد جامعه وظایف خود را بدرستی انجام دهند، مسیر برای داشتن  یک جامعه امن هموار خواهد شد. آنچه که توسط این شهروند خانم نادیده گرفته شده است؛ همچنین قضاوت های مربوط به این ماجرا در فضای  مجازی  نشان داد که این فضا، جای مطمئن برای اظهار نظر نیست و باید پیش از قضاوت تمام  جوانب امور را مورد نظر قرار داد.

اولین اظهارات زن رشتی پس از جنجال پرت‌شدن از ون پلیس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ما هم بلاتسبت .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج