۱۲۳۷۰۷۹
۱۴۲۴
۱۴۲۴
پ

فریم به فریم با ابرخودروی ۱۴۲میلیارد تومانی!

شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W۱۶ میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W۱۶ بهره می‌برد.

فرارو نوشت: شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W۱۶ میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W۱۶ بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.

کمپانی بوگاتی به تازگی از آخرین محصول خود تحت عنوان میسترال رونمایی کرده است. رودستری که براساس ساختار شیرون توسعه یافته و علمکرد شگفت انگیزتری دارد. بوگاتی قصد دارد که با عرضه این محصول گامی به سوی تولید خودروهای برقی و هیبریدی بردارد.

شرکت خودروساز فرانسوی - آلمانی در مورد بوگاتی ویسترال گفته که این محصول ۵ میلیون یورو قیمت دارد و تنها ۹۹ دستگاه از آن تولید می‌شود. این رقم به پول ما و با حساب یورو ۲۸ هزار و ۴۲۰ تومانی، حدود ۱۴۲ میلیارد تومان برای خریداران آب می‌خورد.

البته جالب است بدانید که این ۹۹ دستگاه به بازار عرضه نمی‌شوند تا طرفداران ثروتمند بوگاتی در سراسر دنیا سراغ شان بروند و بخرند. آنطور که مسئولان این خودروسازی لوکس گفته اند تمام ۹۹ دستگاه از قبل فروخته شده و تنها باید به مالکان شان تحویل داده شوند.

بوگاتی اعلام کرده که اولین نمونه‌های این خودرو را در ابتدای سال ۲۰۲۴ به مالکان ثروتمند میسترال تحویل خواهد داد.

مشخصات فنی بوگاتی W۱۶ میسترال

شرکت بوگاتی در مورد مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز گفته که بوگاتی W۱۶ میسترال گران قیمت، همچون مدل‌های پیشین از پیشرانه ۸ لیتری چهار توربو، ۱۶ سیلندر با آرایش W۱۶ بهره می‌برد. این پیشرانه قادر به تولید قدرتی معادل یکهزار و ۵۷۸ اسب بخار با گشتاور یکهزار و ۶۰۰ نیوتن متر است.

احتمالا حالا فکر می‌کنید که پیش‌تر این پیشرانه و خروجی را در بوگاتی شیرون ۳۰۰+ هم دیده اید. بله درست است. در واقع بوگاتی قصد دارد با این پیشرانه میسترال را به سریع‌ترین خودروی رودستر جهان بدل کند.

البته بوگاتی هنوز جزئیاتی از عملکرد فنی این پیشرانه منتشر نکرده است. اما با این وجود با نگاهی به عملکرد بوگاتی شیرون ۳۰۰+ می‌توانیم به این نکته برسیم که بوگاتی W۱۶ میسترال بدون شک در سرعت و شتاب گیری قدرتمند ظاهر خواهد شد.

فریم به فریم با ابرخودروی ۱۴۲میلیارد تومانی!

فریم به فریم با ابرخودروی ۱۴۲میلیارد تومانی!

فریم به فریم با ابرخودروی ۱۴۲میلیارد تومانی!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج