۱۲۳۸۰۶۵
۷۸۷
۷۸۷
پ

آخرین وضعیت پرونده قتل «برومند نجفی»

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: قاتل محیط‌بان برومند نجفی تاکنون دستگیر نشده اما از طریق نیروی انتظامی و دستگاه قضا پیگیر دستگیری او هستیم.

مهر نوشت: معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: قاتل محیط‌بان برومند نجفی تاکنون دستگیر نشده اما از طریق نیروی انتظامی و دستگاه قضا پیگیر دستگیری او هستیم.

رضا انجم شعاع در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل محیط‌بان برومند نجفی، اظهار داشت: محیط‌بان نجفی از همکاران خوب ما به دلیل درگیری با فردی با حکم قصاص رو به رو بود و با پیگیری‌هایی که انجام شد پرونده وی به دیوان عالی کشور رفت و آنجا با بررسی قضائی پرونده توسط قضات عالی رتبه، اتهام محیط بان را قتل شبه عمد تشخیص دادند.

وی ادامه داد: قرار شد پرونده در دستگاه قضائی در کرمانشاه بررسی شود که هنگام انتقال محیط‌بان از دادگاه به زندان، توسط بستگان مقتول مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه قاتل محیط‌بان نجفی تا این لحظه هنوز دستگیر نشده، خاطرنشان کرد: از طریق نیروی انتظامی و دستگاه قضا پیگیر دستگیری قاتل محیط بان کرمانشاهی هستیم‌.

قوانین و آئین نامه‌ها نیاز به اصلاح و بروز رسانی دارد

انجم شعاع در خصوص نقص قوانین حمایتی از محیط‌بانان و بکارگیری سلاح ابراز داشت: قوانین موجود را باید اصلاح و بروز کنیم؛ آئین نامه‌ها و نیز قانون بکارگیری سلاح که فقط خاص محیط بانان نیست و همه نیروهای امنیتی را که سلاح حمل می‌کنند در بر می‌گیرد، باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: زمانی که این مسئله در کمیسیون امنیت مجلس مطرح شد فرصت را مناسب دانستیم و پیگیری کردیم این نقص در بکارگیری سلاح و نواقص دیگری که موجود بود به کمیسیون امنیت پیشنهاد دادیم که با اصلاح آن موافقت کردند.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: اصلاح قانون بکارگیری سلاح به زودی به صحن مجلس می‌رود که اگر تصویب شود مشکل بکارگیری سلاح و بقیه موارد حل می‌شود.

گفتنی است محیط‌بان برومند نجفی ۲۲ مرداد سال جاری در جریان اعاده دادرسی و در حالی که از دادگاه به زندان منتقل می‌شد در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه توسط پدر شکارچی مقتول با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج