۱۲۳۸۳۹۹
۱۳۱۹
۱۳۱۹
پ

کاهش سرعت اینترنت و پهنای باند عمدی است!

یک کارشناس فضای مجازی در واکنش به کاهش پهنای باند و سرعت اینترنت در ایران بیان می‌کند که این اختلالات به صورت عمدی دارد صورت می‌گیرد.

انتخاب: یک کارشناس فضای مجازی در واکنش به کاهش پهنای باند و سرعت اینترنت در ایران بیان می‌کند که این اختلالات به صورت عمدی دارد صورت می‌گیرد.

در واقع از زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد، در این حوزه به صورت جدی ورود پیدا کرده است. با توجه به فقدان دانش مطلوبی که در این افراد وجود دارد، اظهارات غیرتخصصی زیادی دارند. مسئله دیگری که وجود دارد، نگاه به شدت داخلی شدن است که می‌خواهند از دهکده جهانی فاصله بگیرند. اینکه بخواهیم تعاملات بین‌المللی ان را کاهش دهیم و به داخل بسنده کنیم، نمی‌تواند نویددهنده اتفاقات خوب باشد.

سینا تفنگچی درباره محدودیت‌ها و اختلالات ایجاد شده در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، عنوان کرد: «به صورت عمدی این اختلالات دارد صورت می‌گیرد. در واقع از زمانی که دولت سیزدهم روی کار آمد، در این حوزه به صورت جدی ورود پیدا کرده است. این را می‌توانیم نشات گرفته از تفکر افرادی، مثل نماینده اراک در مجلس بدانیم که خرداد ماه سال گذشته، افزایش سرورهای خارجی در کشور را "کودتای فرهنگی" و "علیه آرمان‌های امام (ره)" دانست»

این کارشناس فضای مجازی افزود: «موضوع دیگر بحث عدم پذیرش فناوری توسط مسئولان است. با توجه به فقدان دانش مطلوبی که در این افراد وجود دارد، اظهارات غیرتخصصی زیادی دارند. مسئله دیگری که وجود دارد، نگاه به شدت داخلی شدن است که می‌خواهند از دهکده جهانی فاصله بگیرند. اینکه بخواهیم تعاملات بین‌المللی ان را کاهش دهیم و به داخل بسنده کنیم، نمی‌تواند نویددهنده اتفاقات خوب باشد. چرا که هر کدام از پلتفرم‌ها نیازمند حضور بین‌المللی هستند تا بتوانند جامعیت بیشتری داشته باشند.»

تفنگچی تاکید کرد: «یکی از دلایل عدم استقبال عموم از موتورهای جست و جو گر یا پیام‌رسان‌ها و سایر پلتفرم‌های داخلی این است که مردم نیاز دارند در فضای بین‌المللی و در کمترین بسترهای اپلیکیشنی، حضور داشته باشند. ما در عصری هستیم که سوپر اپلیکیشن‌ها دارند فعالیت خود را توسعه می‌دهند. این در حالی‌ست که اصرار بر این است که ما در چند اپلیکیشن به سر ببریم و نمی‌گذارند که یک مدیریت جامع و مطلوبی صورت گیرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج