جاباما
۱۲۳۸۵۱۰
۵۹۵
۵۹۵
پ

آدرس مراکز ارائه خدمات گذرنامه در تهران

پلیس پایتخت از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداده و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.

ایسنا: پلیس پایتخت از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداده و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در اطلاعیه‌ای از افزایش مراکز ارائه‌دهنده خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و اعلام کرد: « با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز در خیابان‌های شهید مطهری تقاطع کوه نور و شهر ری به چهار مرکز افزایش داد و این مراکز از امروز ششم شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کردند.

بر این اساس متقاضیان دریافت خدمات مربوط به گذرنامه، علاوه بر دو مرکز فوق می‌توانند مجتمع سرکلانتری دوم و پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی واقع در بزرگراه شهید همت غرب، بعد از بزرگراه ستاری، خیابان شهید کامران کبیری طامه (شاهین)، خیابان بهار و نیز پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی واقع در  میدان نبوت، جنب کلانتری ۱۲۷ نارمک  مراجعه کنند.»

همچنین در اطلاعیه دیگر این پلیس آمده است: « با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت گذرنامه و شرکت در مراسم اربعین حسینی، شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده یا تاریخ صدور گذرنامه‌هایشان  مربوط به قبل ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ است، می‌توانند برای اخذ خدمات تنها به «دفاتر پلیس + ۱۰ » مراجعه کنند.»

در این اطلاعیه تاکید شده است متقاضیان می‌توانند با دریافت «برگ ویژه اربعین» به‌عنوان سند مسافرتی و به جای گذرنامه، از مزایای یک بار تردد مرزی به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری با هزینه‌ای معادل یک دهم گذرنامه‌های عادی بهره‌مند شوند.

اطلاعیه دیگر این پلیس نیز مربوط به افرادی است که تاریخ صدور  گذرنامه‌هایشان پس از تاریخ ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ بوده و اعتبار آن به اتمام رسیده یا شش ماه و کمتر از اعتبار آن باقی است. این افراد در صورت داشتن گذرنامه سالم می‌توانند به ادارات صدور گذرنامه مراجعه و از مزایای یکبار خروج به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری برخوردار شوند.

پیش از این سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نیز از تمدید گذرنامه‌ها با اعتبار کمتر از شش ماه و صدور برگ گذر ویژه برای مراسم اربعین حسینی خبر داده و گفته بود: «از امروز تمدید گذرنامه‌هایی که کمتر از شش ماه اعتبار دارند یا از ششم شهریور سال ۹۱ صادر شده و نسبت به تعویض آن اقدامی انجام نشده، آغاز شده است. این تمدید به صورت رایگان و صرفا برای سفر به کشور عراق و عتبات عالیات در ایام اربعین انجام می‌شود.»

ذوالقدری پیش از این گفته بود که «تمدید گذرنامه تنها در ادارات گذرنامه و پلیس امنیت عمومی شهرستان‌ها انجام می‌شود و در استان تهران نیز فقط در پنج مرکز ستارخان(شهرآرا)، پلیس گذرنامه فاتب در تقاطه خیابان شهید مطهری و خیابان کوه نور، شهرری، شهرستان ورامین و شهرستان شهریار انجام می‌شود.» که حالا بنابراطلاعیه پلیس پایتخت دو مرکز در غرب و شرق تهران که آدرس آن در بالا اعلام شده به این مراکز افزوده شده است.

به گفته رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا امسال رشد ۴۰۰ درصدی در صدور گذرنامه نسبت به سال گذشته دیده می‌شود و همچنین این آمار در مقایسه با سال ۱۳۹۸ که رکورددار صدور بیشترین تعداد گذرنامه در سال‌های اخیر بود نیز رشدی ۸۲ درصدی داشته است و می‌توان گفت که امسال بیشترین تعداد خدمات مربوط به گذرنامه انجام شده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج