۱۲۳۸۵۴۴
۵۹۳
۵۹۳
پ

پرده هوشمندی که با صدای شما باز و بسته می‌شود!

​پرده هوشمند شیائومی با اتصال به دستگاه خانه هوشمند میجیا، از طریق فرمان صوتی و برنامه اختصاصی، در حالت‌های مختلف قابل کنترل و تنظیم است.

گجت نیوز: پرده هوشمند شیائومی با اتصال به دستگاه خانه هوشمند میجیا، از طریق فرمان صوتی و برنامه اختصاصی، در حالت‌های مختلف قابل کنترل و تنظیم است.

شیائومی به طور رسمی از پرده هوشمند MIJIA Motor ۱S در چین رونمایی کرد. این دستگاه مبتنی بر خانه هوشمند، دارای گزینه‌های مختلفی برای تنظیم و شخصی‌سازی است. به عنوان مثال، برای راه‌اندازی موتور دستگاه، می‌توانید از فرمان‌های صوتی هوش مصنوعی Xiao، برنامه MIJIA یا قابلیت کنترل از راه دور استفاده کنید.

این پرده هوشمند از امکان اتصال به شبکه برخوردار بوده و به دستگاه‌های سازگار با سیستم خانه هوشمند میجیا متصل می‌شود. برای مثال، نمایشگر هوشمند شیائومی ۱۰، امکان کنترل پرده‌ها را فراهم می‌کند. گزینه‌های مختلفی برای تنظیم پرده هوشمند شیائومی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به تعیین زمان کشیده شدن پرده و مکانی که باید در آن باز شوند، اشاره کرد.

پرده هوشمندی که با صدای شما باز و بسته می‌شود!

موتور DC این سیستم باعث می‌شود تا پرده‌ها به آرامی حرکت کنند. برای این پرده هوشمند، می‌توان از پارچه دلخواه تا سقف 50 کیلوگرم وزن استفاده کرد. به لطف ماژول وای‌فای داخلی، می‌توانید در خارج از خانه نیز پرده‌ها را تنظیم کنید.

پرده هوشمندی که با صدای شما باز و بسته می‌شود!

این دستگاه می‌تواند پرده‌ها را با سرعت ۱۲ سانتی‌متر در ثانیه حرکت دهد و ابعاد آن ۲۶۰ در ۵۳.۵ میلی‌متر است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند این میله پرده هوشمند را به نحوی تنظیم کنند که از مدت ۳۵ دقیقه قبل از بیدار شدن، به آرامی باز شوند.

پرده هوشمندی که با صدای شما باز و بسته می‌شود!

با پرداخت 50 یوان (7 دلار) می‌توانید پرده هوشمند 1S شیائومی را در چین پیش‌خرید کنید. این محصول به‌زودی با قیمت 799 یوان (117 دلار) از طریق خرده‌فروشی‌ها قابل خریداری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج