۱۲۳۸۹۸۱
۵ نظر
۸۴۶۲
۵ نظر
۸۴۶۲
پ

بازسازی امین فردین در سریال خونسرد

ویدئویی از قسمت جدید سریال خونسرد که در آن نیما شعبان‌نژاد در نقش امین فردین که ادعای افشاگری دارد ظاهر شده، بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود.

برترین‌ها: ویدئویی از قسمت جدید سریال خونسرد که در آن نیما شعبان‌نژاد در نقش امین فردین که ادعای افشاگری دارد ظاهر شده، بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود.

بازسازی امین فردین در سریال خونسرد

خون‌سرد یک مجموعۀ تلویزیونی ایرانی در ژانر جنایی به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار محصول شبکۀ اینترنتی فیلم‌نت است که پخش خود را در ۲۸ مرداد سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌است. بازیگران این مجموعه امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی و سارا رسول‌زاده هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چهره واقعی فاسدوریاکارمزدوردکزادی مجریان بازیگران نشان میداد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بحث سر اینه که هرکسی تو زندگیش اشتباه میکنه...خود امام علی گفته ابروی کسیو نریزید شاید فرداش توبه کرده باشه...اصلا توبه هیچی؛طرف سبک زندگی و عقایدش اینه..به ما چه ربطی داره که این اقای به ظاهر راستگو که از هر ده تا حرفش دوتاش نهایت درسته میاد سرشو میکنه تو زندگی بقیه!!!!

    • مهسا

      فردین ادعا نداره والا کارش مشروع نیست ولی هر چه میگه درست

    • ناشناس

      تا حالا که بیشتر حرفای امین فردین درست بوده از شوهر دوم نفیسه روشن تا زن بهرام رادان و ....بعدم اگه حرفاش بی ارزشه چرا انقدر برای سلبریتیها مهمه ؟

    • ناشناس

      از اونرطرف میاد میگه فلان بازیگر زن که بهش تجاوز شده قربانیه چون فلان کارگردان یا تهیه کننده از اون یا بازیگران زن دیگه سوء استفاده میکنه و بهشون تجاوز میکنه پس ما تا اینجا متوجه شدیم به گفته ی خود امین فردین درصد قابل توجهی از بازیگران زن سینما با روش های مختلف و به زور بهشون تعرض یا تجاوز شده درسته؟ بعد در جایی دیگه میاد تند تند به اسم افشاگری اسم بازیگرهای زن رو میبره و بی آبروشون میکنه و میگه با فلانی بوده و من میخام چهره ی این آدم های بد رو نشون بدم! ما نفهمیدیم قربانی و آسیب دیده هستند این بازیگران یا گناهکار ! با این پارادکس در سخنانش معلوم میشه خودش موجود کثیفی هستش بهر حال ماهی یک میلیارد درامد داره از یوتیوب باید از یه جایی این پول کثیف رو در بیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج