۱۲۳۹۰۵۰
۱۰۴۱
۱۰۴۱
پ

فعال سیاسی اصولگرا: منتظر توافق نباشید

حقیقت‌پور گفت: قطعا محصول نهایی مذاکرات ، نه ایده‌آل ایران خواهد بود نه آمریکا و همین که به حدوسطی رسیده شود، خوب است. ایران تاکنون عاقلانه برخورد کرده است و ارزیابی من این است که مذاکرات جدیدی باید انجام شود تا ابهامات موجود از بین برود.

نامه نیوز نوشت: حقیقت‌پور گفت: قطعا محصول نهایی مذاکرات ، نه ایده‌آل ایران خواهد بود نه آمریکا و همین که به حدوسطی رسیده شود، خوب است. ایران تاکنون عاقلانه برخورد کرده است و ارزیابی من این است که مذاکرات جدیدی باید انجام شود تا ابهامات موجود از بین برود.

منصور حقیقت‌پور، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع گفت: «هنوز جزئیاتی از تبادل نظرها میان ایران و دیگر طرفین برجام در دست نیست اما از همین اطلاعات غیررسمی به ذهن می رسد که باید خود را برای دور تازه ای از مذاکرات آماده کنیم. به هر حال مذاکره دادوستد است و باید یک چیزی داده شود تا چیز دیگری ستانده شود».

او ادامه داد: «قطعا محصول نهایی مذاکرات نه ایده آل ایران خواهد بود نه آمریکا و همین که به حدوسطی رسیده شود، خوب است. ایران تا کنون عاقلانه برخورد کرده است و ارزیابی من این است که مذاکرات جدیدی باید انجام شود تا ابهامات موجود از بین برود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «من عقلی در آمریکایی ها نمی‌بینم؛ شرایطی که در آن گرفتار شده اند، آنها را به سمت توافق سوق داده است. امروز آمریکا در ضعیف ترین شرایط خود به سر می برد. آنها چاره ای ندارند جز آنکه در قبال ایران کوتاه آیند. اکنون با آمریکای ضعیف و فرارکرده از عراق و افغانستان مواجهیم که در جنگ اوکراین هم کاملا شکست خورده است. از طرفی بحران انرژی در غرب گسترده است و غربی ها برای بهبود اوضاعشان چاره ای ندارند جز آنکه با ایران ارتباط برقرار کنند».

حقیقت پور در پایان گفت: «اروپا هم به این نتیجه رسیده است که چرا باید چوب بی عقلی های آمریکا را بخورد و وضعیت سخت اروپایی ها به ویژه در حوزه تأمین انرژی نتیجه پیروی کورکورانه آنها از آمریکاست و حالا فهمیده اند که اطاعت از آمریکا نتیجه ای جز ضرر برایشان ندارد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج