۱۲۳۹۱۹۲
۶۱۶
۶۱۶
پ

رپورتاژ آگهی

هنگ درام را به بهترین قیمت و با ضمانت بخرید

هنگ درام سازی است که در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط یک گروه نوازنده که خودشان ساز تولید می‌کردند، معرفی شد. این ساز فلزی از آن پس تا کنون همواره یکی از دلنشین‌ترین صداها را در میان تمامی سازها ایجاد کرده

هنگ درام را به بهترین قیمت و با ضمانت بخرید

هنگ درام چیست؟

هنگ درام سازی است که در سال 2000 میلادی توسط یک گروه نوازنده که خودشان ساز تولید می‌کردند، معرفی شد. این ساز فلزی از آن پس تا کنون همواره یکی از دلنشین‌ترین صداها را در میان تمامی سازها ایجاد کرده و از آنجاییکه یادگیری آن ساده‌تر از باقی سازها است (به دلیل نت‌های محدود)، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ابزار موسیقی تبدیل شده است. این ساز توسط زوج آلمانی‌الاصل که در کشور سوئیس زندگی می‌کردند، معرفی گردید. جنس ساز فلزی بوده و روال ایجاد نت‌ها برروی آن، عموما به صورت دستی و با ضربات چکش انجام شده تا کوک مناسب هر نت، ایجاد شود. به همین دلیل نیز قیمت این ساز اندکی بالا بوده و میزان تولید آن نیز محدود است. سازندگان اصلی در سطح جهانی، همواره برای یک یا دو سال آتی، سفارش گرفته و دیگر امکان خرید آن وجود ندارد! در این مقاله نکاتی را در خصوص خرید هنگ درام بیان خواهیم کرد.

بهترین برند هنگ درام

تا چندی پیش، فقط هنگ درام‌های خارجی در بازار ایران وجود داشت که قیمت آن‌ها حداقل ۲،۰۰۰ دلار بود. اما خوشبختانه تولیدکنندگان و صنعت‌گران داخلی دست به کار شدند تا سازهای داخلی را نیز روانه بازار کنند. شاید باور این نکته سخت باشد، اما امروزه سازهای تولید شده در ایران و با برندهای ایرانی، کیفیتی در سطح جهانی داشته و حتی به نقاط مختلف دنیا، صادر می‌شوند. خوشبختانه این اتفاق باعث شد تا قیمت هنگدرام کاهش یافته و امکان خرید برای عموم علاقه‌مندان فراهم شود. امروزه بهترین هنگ درام داخلی با قیمتی در حدود ۲۰ میلون تومان قابل خرید است. در میان برندهای ایرانی، نام‌هایی همانند وندا و کیتا معتبرترین تولیدکنندگان هنگدرام‌هایی از جنس نیتراید و استیل ضد زنگ بوده که تا کنون توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب نمایند.

هنگ درام از کجا بخرم؟

با توجه به عمر کم این ساز در ایران، اطلاعات کمی نیز در خصوص این ساز وجود دارد. برای مثال، بسیاری از افراد هنوز هم به دنبال نام ساز عاطی در سریال یاغی هستند! آبان عسکری در سریال یاغی از ساز هنگدرام استفاده کرده و پس از پخش این سریال، بسیاری از افراد تازه از وجود چنین سازی در ایران مطلع شدند. بنابراین، طبیعی است که هنوز هم افراد نسبت به خرید این ساز دو دل بوده و یا حتی ندانند که چگونه باید آن را خریداری نمایند. با یک جستجوی ساده، فروشندگان متعددی را چه در وبسایت‌ها و چه در اینستاگرام پیدا خواهید کرد که برندهای مختلف ایرانی و خارجی را برای فروش گذاشته‌اند. فارغ از اینکه از چه فروشگاهی خرید می‌کنید، همواره بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید.

هنگ درام نو

متاسفانه بسیاری از سازهایی که به عنوان نو به خریداران عرضه شده است، نو نبوده و در حقیقت دست دوم یا دست چندم است. از آنجاییکه این ساز استحکام بالایی داشته و از جنس فلز است، بنابراین، تشخیص نو بودن هنگ درام اندکی دشوار است. در اولین گام، بهتر است تاریخ تولید ساز (که عموما در زیر ساز درج شده) را بررسی نمایید که مطمئن شوید ساز حداقل در سال جاری ساخته شده است. سپس به نداشتن خط و خش دقت نمایید. تشخیص ساز نو از ساز دست دوم، اندکی دشوار بوده و بهتر است حتما با دقت کامل، هنگ درام را ارزیابی نمایید.

کوک نت ها

یکی از مشکلاتی که پس از خرید ساز به وجود می‌آید، عدم دانش از کوک نت‌ها است. فروشندگان این محصول ممکن است دانش کافی را نداشته و سازی را در اختیار شما قرار دهند که کوک درستی نداشته باشد. بنابراین، در هنگام خرید از اپلیکیشن‌های تست کوک استفاده کرده و یا به همراه کسی برای خرید اقدام نمایید که دانش کافی از کوک نت‌ها داشته باشد. در برخی موارد مشاهده شده که یکی از نت‌های ساز کوک مناسبی نداشته، اما خریدار به دلیل ضعف دانش، ساز را خریداری کرده است. اگرچه امکان تعمیر کوک نت وجود دارد، اما بهتر است در همان گام اول، از کوک بودن نت‌ها و قرار گرفتن در محدوده‌ی سبز اپلیکیشن مخصوص تست نت‌ها، اطمینان حاصل کنید.

ضمانت خرید

بعضی از فروشگاه‌های هنگ درام که محصولات خود را به سرتاسر ایران ارسال می‌کنند، ضمانتی را ارائه کرده‌اند که در صورت بروز مشکل در کوک ساز، محصول پس گرفته شده و وجه مسترد خواهد شد. اگر قصد خرید آنلاین از شهر دیگری را دارید، حتما مطمئن شوید که فروشنده ضمانت خرید داشته باشد. تا درصورتیکه ساز معیوب ارسال شد و یا مشکلی در کوک نت وجود داشت، بتوانید بدون دغدغه و مشکل، ساز را مرجوع کرده و یا تعویض نمایید. 

لوازم جانبی هنگ درام

طبیعتا هنگامیکه یک ساز نو خریداری می‌کنید، نیاز به خرید اقلام همراه از جمله هاردکیس یا سافت کیس، روغن، استند و ... نیز دارید. بنابراین، بهتر است خرید را از فروشگاهی انجام دهید که تمامی لوازم جانبی هنگ درام را نیز ارائه کرده باشد. عموما هنگام خرید ساز به همراه لوازم جانبی، می‌توان تخفیف بیشتری از فروشگاه دریافت نمود و این هم دلیل دیگری برای خرید یکجای هنگ درام و لوازم جانبی آن است.

ارسال هنگ درام با حداقل هزینه

اگر قصد خرید هنگ درام از شهر دیگری را دارید، در هنگام خرید دقت داشته باشید که امکان ارسال به شهر شما وجود داشته و همچنین هزینه‌ی زیادی بابت ارسال دریافت نشود. علاوه بر آن، حتما از کیفیت بسته‌بندی و ارسال مطمئن شوید تا از ارسال سریع و صحیح هنگ درام خود مطمئن باشید. فروشگاهی را انتخاب نمایید که علاوه بر هزینه‌ی معقول ارسال، بسته‌بندی اصولی انجام داده و سرعت ارسال بالایی داشته باشد.

انتخاب گام

در نهایت، بهتر است پیش از خرید هنگ درام، حتما با استاد یا فردی با تجربه مشاوره نمایید تا گام مناسبی انتخاب نمایید. در حال حاضر این ساز در گام‌های متنوعی تولید و روانه بازار شده است. اگرچه عموما از گام ر مینور استفاده می‌شود، اما بهتر است شما از انتخاب گام مناسب، مطمئن شوید. محتوای آموزشی و تبلچرهای رایگان متعددی برای این گام عرضه شده است و همچنین یادگیری و نواختن با آن نیز ساده است. در حال حاضر، آهنگ‌های متعددی در گام ر مینور تنظیم و اجرا شده که همین امر نیز باعث جذابیت بیشتر این گام می‌شود. با یک جستجوی ساده، آهنگ‌های متعددی را پیدا خواهید کرد که می‌توانید در عرض چند ساعت، خودتان آن‌ها را بنوازید. برای مثال، موسیقی متن سریال یاغی نیز در همین گام، قابل اجرا است.

انتخاب هنگ درام

از میان برندهای ایرانی، برند آرشا به دلیل ارزان بودن، عموما توسط هنرجویان و افرادی که به تازگی با این ساز آشنا شده‌اند، انتخاب می‌شود. اما این محصول عموما کیفیت لازم را برای دنبال کردن این هنر به صورت تخصصی نداشته و افراد عموما ناچار به تعویض یا تغییر ساز می‌شوند. در حال حاضر، برندهایی همانند اکو، کیتا و وندا کیفیت بالاتری داشته و همین امر نیز باعث شده تا هنرجویانی که به طور جدی قصد یادگیری و اجرا با هنگ درام دارند، این برندها را انتخاب کنند. در ادامه، هر کدام از این برندها معرفی شده و مزایای هر یک بیان خواهد شد.

هنگ درام اکو

هنگ درام اکو در کنار قیمت مناسب، در دسته‌ی هنگدرام‌های نیمه‌حرفه‌ای قرار گرفته که هم برای هنرجویان و هم برای اساتید، مناسب است. این ساز در گام ر مینور و با چینش D Kurd در بازار موجود بوده که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. قرارگیری ۹ نت برروی این برند، استفاده از این ساز را برای یادگیری آسان نموده و همچنین قابلیت نواختن آهنگ‌های معروف را به آن داده است. تصویر این ساز را در زیر مشاهده نمایید. رنگ طلایی این ساز بسیار جذاب بوده و طنین صدای آن نیز بسیار دلنشین است. به دلیل استفاده از جنس استیل ضد زنگ، عمر ساز بالا بوده و کشش صدای آن نیز بسیار گیرا است.

هنگ درام را به بهترین قیمت و با ضمانت بخرید

هنگ درام وندا

اصلی‌ترین و حرفه‌ای ترین برند ایرانی برای افرادی که قصد دارند این ساز را به صورت حرفه‌ای ادامه دهند، برند وندا است. این محصول از متریال نیتراید ساخته شده و گام ر مینور آن با چینش D Kurd، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. رنگ آبی تمام پولیش آن یک رنگ متمایز در میان سازهای ایران به شمار آمده که جذابیت بصری آن را چند برابر نموده است. اگر قصد خرید این برند را دارید، حتما سعی کنید که از هارد کیس استفاده نمایید تا ساز ارزشمند شما، دچار آسیب و صدمه فیزیکی نشود. همچنین متریال نیتراید (نسبت به استیل ضد زنگ)، حساسیت بیشتری نسبت به محیط‌های شرجی داشته و از همین جهت، حتما از روغن هنگدرام برای محافظت از ساز، استفاده نمایید. تصویر این ساز را در زیر مشاهده نمایید.

هنگ درام را به بهترین قیمت و با ضمانت بخرید

هنگ درام کیتا پنتام

یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان ایرانی هنگدرام، برند کیتاپنتام بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. این ساز نیز در گام ر مینور مورد استقبال هنرجویان و اساتید قرار گرفته است. متاسفانه سفارش این ساز ممکن است به چندین ماه زمان نیاز داشته باشد و عموما امکان خرید آنی وجود ندارد.

هنگ درام استور

در صورت نیاز به خرید هنگ درام، بهتر است پیش از هرچیز، با متخصصان وبسایت هنگدرام استور Hangdrumstore.com مشاوره نمایید تا بهترین برند با بهترین قیمت را به شما معرفی نموده و همچنین در انتخاب گام ساز، راهنماییتان کنند. هنگدرام استور مرجع این ساز در ایران بوده که مشاوره رایگان را به هنرجویان، ارائه می‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج