۱۲۳۹۳۲۳
۳۸۷
۳۸۷
پ

اقدام جدید بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

رسانه های غربی به یک سند منتشر شده از سوی وبسایت کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا استناد کردند که نشان می دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ثبت نام مجدد به عنوان نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را نزد این کمیسیون انجام داده است.

فارس: رسانه های غربی به یک سند منتشر شده از سوی وبسایت کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا استناد کردند که نشان می دهد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ثبت نام مجدد به عنوان نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را نزد این کمیسیون انجام داده است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، در صفحه مربوط به برگه ثبت اطلاعات کاندیداتوری مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا که امروز سه شنبه ثبت و منتشر شده، عبارت «بایدن به عنوان نامزد رئیس جمهوری» در بخش اطلاعات «کمیته اصلی ستاد انتخاباتی برای جوزف آر بایدن جونیور و کامالا هریس» ذکر شده است.

به نوشته ایندیپندنت، خبر ثبت اوراق رسمی کاندیداتوری مجدد برای ریاست جمهوری از سوی جو بایدن در حالی منتشر می شود که او قرار است روز پنجشنبه سخنرانی مهمی در ایالت فیلادلفیا ایراد کند و خود را برای این سخنرانی آماده می کند.

بر اساس اعلام کاخ سفید، بایدن در اطراف بنای «پارک تاریخی ملی استقلال» در فیلادلفیا با موضوع «ادامه نبرد برای روح ملت» سخنرانی خواهد کرد.

آنطور که ایندیپندنت نوشته، موضوع این سخنرانی بایدن یادآور عنوانی است که او برای ستاد انتخاباتی سال ۲۰۲۰ خود به کار برده و آن مبارزه انتخاباتی و نبردش با دونالد ترامپ در آن انتخابات را به عنوان «نبرد برای روح آمریکا» معرفی کرد.

بر اساس قوانین انتخاباتی آمریکا نامزدهای انتخاباتی احزاب این کشور ابتدا باید در رقابت درون حزبی مربوط به هر یک از احزاب شرکت و با چهره های دیگری که در داخل آن حزب به عنوان نامزدهای انتخابات درون حزبی مطرح شده اند رقابت کنند اما به طور معمول یک رئیس جمهور مشغول به کار به احتمال تقریبا مسلم نامزد اصلی حزبش برای رسیدن به دور بعدی ریاست جمهوری خود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج