جاباما
۱۲۳۹۴۶۰
۱۵۷۶۴
۱۵۷۶۴
پ

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا در ۲۸ ژوئیه سال ۱۹۲۹ متولد شد. ژاکلین کندی اوناسیس همسر سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بود. او در سال ۱۹۵۳ با جان اف کندی ازدواج کرد. پس از حدود ۱۰ سال همسرش ترور شد و ژاکلین پس از عزاداری خود و فرزندانش را از دید عموم پنهان کرد. چندی بعد در سال ۱۹۶۸ با یک تاجر یونانی به نام ارسطو اوناسیس ازدواج کرد. در نهایت بانوی اول دولت اسبق آمریکا به عنوان ویراستار کتاب در نیویورک شروع به فعالیت کرد.

چی بپوشم- رقیه باقری: بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا در ۲۸ ژوئیه سال ۱۹۲۹ متولد شد. ژاکلین کندی اوناسیس همسر سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بود. او در سال ۱۹۵۳ با جان اف کندی ازدواج کرد. پس از حدود ۱۰ سال همسرش ترور شد و ژاکلین پس از عزاداری خود و فرزندانش را از دید عموم پنهان کرد. چندی بعد در سال ۱۹۶۸ با یک تاجر یونانی به نام ارسطو اوناسیس ازدواج کرد. در نهایت بانوی اول دولت اسبق آمریکا به عنوان ویراستار کتاب در نیویورک شروع به فعالیت کرد.

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

از او با نام‌ها و صفات زیادی یاد می‌شود اما همیشه به عنوان همسر، مادری مهربان و بانوی اول برازنده ایالات متحده که از حوزه هنر دفاع می‌کرد، شناخته شده است. او در زمان خود الهه بانوی مد به شمار می‌رفت و مظهر نماد مد جاودانه بود. در این مطلب از مجله starsinsader به نگاهی دقیق از شیک پوشی او و عناصر استایل افسانه‌اش خواهیم پرداخت.

عینک آفتابی با فریم بزرگ

 

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

احتمالا این آیتم به شما حس امنیت و حفظ حریم خصوصی را می‌دهد، به نظر می‌رسد که می‌خواهید شناخته نشوید اما ژاکلین عینک آفتابی اورسایز ژاکلین را شبیه ستاره‌های سینمایی می‌کرد.

روسری

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

روسری یکی از ساده‌ترین عناصر برای شیک‌تر کردن استایل‌های غیر رسمی ژاکلین بود. یوی از ترندهای امسال نیز پوشیدن مینی اسکارف به همین شیوه بود. همسر کندی همیشه روسری را از پشت میبست و عینک دودی خود را روی آن قرار می‌داد.

کلاه پیل باکس

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

طراحان استایل آمریکایی این نوع کلاه زنانه را به طور ویژه‌ای برای جکی طراحی می‌کردند، همین موضوع سبب شد تا این شکل کلاه به آیتم خاص کمد او شود و آن را باب کند. در روزی که همسرش ترور شد، جکی با ست کت و دامن صورتی، کلاه پیل باکس را بر سر داشت‌.

استایل یک رنگ

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

او با استایل تک رنگ سفید به دنیای مد ثابت کرد که مونوکروم می‌تواند از پیراهن ملوانی بریتون راه جلوه جذاب‌تری داشته باشد. تی شرت ملوانی بریتون مانند یک یونیفرم رسمی برای ملوانان دریایی فرانسه در سال ۱۸۵۸ طراحی شد. ۲۱ راه راه روی تی شرت نمادی از تعداد پیروزی‌های ناپلئون در جنگ است.

مدل مو

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

فرم حجیم موهای ژاکلین که نمادی از مد دهه ۱۹۶۰ است، سبکی جدانشدنی از قالب استایل او به شمار می‌رود.

سنت شکنی

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

جکی به جای پیروی از آداب مراسم رسمی با استایلی به سبک خود ظاهر شد. او از پوشیدن لباس سنتی امتناع کرد و به جای آن، تاپ مشکی با یقه مربعی و دامن بلند زرد پوشید و برای کلاسیک کردن ظاهرش دستکش‌های ساق بلند سفید را به آن اضافه کرد. این آیتم در استایل‌های غیررسمی او نیز دیده می‌شود.

لباس دکلته

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

او این ساختارشکنی را ادامه داد و در حرکتی جسورانه پیراهن شب دکلته را در دهه ۱۹۶۰ باب کرد. در نهایت مهمانان سلطنتی کاخ سفید نیز با او همراه شدند. لباس‌هایی که او برای شام‌های رسمی جلسات همسرش بر تن داشت همواره مورد توجه قرار می‌گرفت.

یقه اسکی

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

بلوز یقه اسکی یکی دیگر از آیتم‌های مورد علاقه بانوی اول بود. جکی آن را با یک شلوار ساده ست می‌کرد و همچنان شیک به نظر می‌رسید. بلوز یقه اسکی عنصری از مد پایدار به حساب می‌آید.

کت‌ رسمی

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

مدت‌ها قبل از مگان مارکل، این ژاکلین کندی بود که با کت‌های خوش دوخت خود توجه عموم را به خود جلب مب‌کرد و تحسین همگان را بر می‌انگیخت. او کت‌های زیادی داشت به این ترتیب با کترین تلاش خوش تیپ ظاهر می‌شد.

بازی با ترندهای دوخت لباس

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

بانوی اول آمریکا دوست نداشت مدل لباس های که بقیه می‌پوشند را بر تن کند، بنابراین با تغییر دادن جزئیاتی مانند قد یقه، بستن کردن کمربند به شکل کمربند به پیراهن و رایج کردن پارچه‌های طرحدار در لباس به سبک خود در طراحی استایل ساختار شکنی کند بدون اینکه زننده یا بی ملاحظه به نظر برد.

دامن به شکل A

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

یکی از آیتم‌هایی که بانو کندی از آن مکرر استفاده می‌کرد دامن ها و پیراهن‌های بود که مدل A داشتند. این نوع دامن‌ها مناسب محیط‌ها رسمی و اندامی نسبتا باریک هستند.

کنارهم قرار دادن رنگ‌های روشن و تیره

خوش‌پوشی را از «بانوی اول مد» بیاموزید!

تضاد رنگ‌ها در عین این‌که می‌توانند جذاب باشند، می‌توانند جلف به نظر برسند اما همسر رئیس جمهور می‌دانست چگونه رنگ‌ها را کنار هم قرار دهد تا هم تضاد زیبایی را ایجاد کند و هم به سبک استایل کردن او وفادار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج