۱۲۳۹۹۵۹
۱۱۱۲
۱۱۱۲
پ

هشدار متفاوت خطیب جمعه قم به آمریکا

آیت الله حسینی بوشهری گفت: خواسته‌هایی که ملت و دولت ما دارند بر حق است و اگر شما کوتاهی کنید و پاسخ مسئولانه ندهید بدانید که شاید با زور رسانه چیز دیگری بگویید اما وجدان‌های بیدار جامعه بشری شما را محکوم خواهد کرد.

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی بوشهری گفت: خواسته‌هایی که ملت و دولت ما دارند بر حق است و اگر شما کوتاهی کنید و پاسخ مسئولانه ندهید بدانید که شاید با زور رسانه چیز دیگری بگویید اما وجدان‌های بیدار جامعه بشری شما را محکوم خواهد کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ که در مصلی قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه سفر اربعین سفر، عشق، عقل، محبت و عاطفه است، عنوان کرد : از دولت و مردم عراق که در این مسیر از زائران پذیرایی می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم که حادثه‌ای نیز رخ ندهد.

خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه یکسال از آغاز فعالیت دولت گذشته است و مردم انتظاراتی داشته‌اند، تأکید کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب برای ما ملاک است و ایشان در دیدار با هیئت دولت به دو نکته کلیدی اشاره کردند که یکی از آن‌ها توفیقات دولت و امید مردم به آینده بود.

وی با بیان اینکه تحرک و پویایی رئیس‌جمهور در سفرهایی که به شهرها و روستا دارند امیدآفرین است، گفت: شاید برخی بگویند زندگی ما سر و سامان ندارد اما قضایا به گونه‌ای است که ما نیاز به کارهای زیر ساختی داریم.

وی با اشاره توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به هیئت دولت اظهار کرد: کاهش تورم و رشد تجارت جهانی، قراردادهایی که با سایر کشورها منعقد شده است، رایگان شدن آب، برق و گاز افرادی که تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند، آزاد شدن بخشی از پول‌های بلوکه شده در سایر کشورها، شرکت جوانان در حاکمیت، برجسته شدن شعارهای انقلاب بشارت‌های خوبی است.

هشدار متفاوت خطیب جمعه قم به آمریکا

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب توصیه کردند که دولت وعده‌هایی را که نمی‌تواند عملیاتی کند به مردم ندهد، اضافه کرد: تمام شدن طرح‌های نیمه تمام، داشتن نقشه جامع در کشور و اقدام جدی در رابطه با مسکن از جمله توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به هیئت دولت بود.

وی خطاب به دولت و مردم عراق گفت: ایران اسلامی اعم از رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و مردم خواهان آرامش، آسایش و امنیت برای مردمی هستند که میزبان زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند و ناآرامی را برای مردم عراق تحمل نمی‌کنیم.

وی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای، خطاب به آمریکایی‌ها یادآور شد: ما چند تقاضا داریم که باید به آن توجه شود اگر می‌خواهید برجام احیا شود باید تحریم‌ها را بردارید و پروند پادمان برای همیشه بسته شود.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: خواسته‌هایی که ملت و دولت ما دارند بر حق است و اگر شما کوتاهی کنید و پاسخ مسئولانه ندهید بدانید که شاید با زور رسانه چیز دیگری بگویید اما وجدان‌های بیدار جامعه بشری شما را محکوم خواهد کرد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج