اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۰۰۵۴
۱۰۲۹
۱۰۲۹
پ

تفاوت سیم‌کارت‌های معمولی با سیم‌کارت‌های LTE

تا به حال کلمات اختصاری زیادی برای پهنای باند به گوشتان خورده است. ما در این مطلب به بررسی تفاوت میان سیم کارت‌های TD-LTE و سیم کارت‌های ۴G (سیم کارت معمولی) پرداخته ایم مطلب به شما کمک خواهد کرد بهترین انتخاب برای سرعت اینترنت را داشته باشید.

برترین‌ها: تا به حال کلمات اختصاری زیادی برای پهنای باند به گوشتان خورده است. ما در این مطلب به بررسی تفاوت میان سیم کارت‌های TD-LTE و سیم کارت‌های ۴G (سیم کارت معمولی) پرداخته ایم مطلب به شما کمک خواهد کرد بهترین انتخاب برای سرعت اینترنت را داشته باشید.

تفاوت سیم‌کارت‌های معمولی با سیم‌کارت‌های LTE

در زمان مراجعه به دفاتر فروش سیم کارت یکی از مهمترین دغدغه ها برای کاربران گوشی های هوشمند و اینترنت تفاوت سیم کارت  4G با سیمکارت های  TD - LTE است.

اطلاع از تفاوت سیم کارت های LTE و سیم کارت‌های معمولی این امکان را به شما خواهد داد تا زمانی که می‌خواهید گوشی تلفن همراه یا اپراتور تلفن همراه خود را ارتقا دهید، گزینه بهتری را در زمان خرید سیم کارت انتخاب کنید که سرعت اینترنت برای کار شما را افزایش می‌دهد.

سیم‌کارت‌های TD-LTE امکان تماس تلفنی، پیامک و حتی اینترنت دیتا روی گوشی تلفن همراه را نمی‌دهند و فقط باید روی مودم‌های TD-LTE برای استفاده از بسته اینترنت فعال شده روی آن‌ها استفاده شوند.

تفاوت کلی سیم کارت TD-LTE با سیم کارت معمولی

مهم‌ترین تفاوت بین سیم کارت معمولی یا ۴G  با سیم کارت TD-LTE این است که سیم کارت‌های معمولی از باندهای فرکانسی ۱ تا ۳۱ پشتیبانی می‌کنند که این باندها مربوط به ارتباطات FDD است. اما سیم کارت‌های TD-LTE از باندهای فرکانسی ۳۳ و ۳۴ پشتیبانی می‌کنند.

ضمن این که امکان استفاده مستقیم از سیم کارت‌های TD-LTE برای گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و سایر دستگاه‌های سیم کارت‌خور مثل تبلت وجود ندارد زیرا این سیم کارت‌ها امکان تماس تلفنی، پیامک و حتی اینترنت دیتا روی گوشی تلفن همراه را فراهم نمی‌کنند. این سیم کارت‌ها فقط برای استفاده روی مودم‌های TD-LTE طراحی شده‌اند و مودم، راه ارتباط میان این سیم کارت‌ها با سایر دستگاه‌های هوشمند برای ارتباط با اینترنت است.

به بیان دیگر، برای استفاده از سیم کارت معمولی، نیاز به تلفن همراه است، در حالی که TD-LTE یک سرویس مبتنی به تلفن همراه نیست و به مودم برای استفاده نیاز دارد.

علاوه بر این، TD-LTE سرعت دانلود بسیار زیادی دارد و برای کسانی که می‌خواهند دانلود سریع را تجربه کنند، مناسب است.

به طور کلی اولین و بزرگترین تفاوت این است که    4G نیاز به سیم‌کارت و تلفن همراه دارد ولی  TD-LTE یک سرویس مبتنی بر تلفن همراه نیست.  TD-LTE دارای سرعت دانلود بسیار بالا بوده و برای کاربرانی که نیاز به اینترنت فوق سریع دارند، بسیار مفید است. همچنین در TD-LTE با توجه به اینکه بر روی لینک های دانلود کار شده است بنابراین از سرعت دانلود بسیار بالایی برخوردار است. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج